Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nobbie91 schreef:mandylfmarca schreef:Wij komen langs station ede wageningen, degene die met ons mee zouden willen liften moeten alleen wat vroeger zijn aangezien ik niet weet of mn blondje nog wel blond is na een nachtje slapen
Zou ik met jou mee mogen rijden? Welke tijd lijkt je handig om dan af te spreken?
mandylfmarca schreef:EquiPhoto schreef:Ik had trouwens afgesproken om met Vealosz samen te rijden, maar ik denk dat die nog geen werkrooster heeft op dit moment.
Is er iemand anders die mij eventueel op kan pikken? Ik woon in Arnhem-Noord (schaarsbergen)...
Als het nodig is kan ik je oppikken bij station ede wageningen?
xXLianneXx schreef:JonneN schreef:Dan wil ik jullie dit nog wel meegeven: in het bos is het (naar mijn mening) niet altijd zo fijn fotograferen i.v.m. zon/schaduw. Aangezien op de 'oude' locatie alleen heide en verder bos is...
Heide is toch ook een open gebied. Dus daar heb je geen last van zon/schaduw door bomenWat is er zo bijzonder aan die andere locatie dan? Daar is toch ook bos en heide?
saskiakefie schreef:...
De modellen krijgen kaartjes met een kleur erop en na 20 minuten tijdens het wisselen houden ze deze omhoog zodat de fotografen weten waar ze heen moeten. Ik zorg dat ik een fluitje bij heb zodat ik kan fluiten na 20 minuten en dan hopen dat die te horen is![]()
xXLianneXx: Rood
Elegance: Geel
ManylfMarca: Zwart
Scoobydoo: Blauw
Juliettex: Groen
saskiakefie schreef:...
Elke fotograaf geeft na de fotomeeting minimaal 8 foto's aan ieder model.