Daarom, wij fotografen zijn van 's ochtends 10.30 tot ergens eind van de middag op de been. Dat is een lange dag. De modellen zijn er maar een dagdeel. En 4 per groep vind ik echt genoeg. Wordt al een dagtaak aan de nabewerking...
Ik vind ook eigenlijk alleen een ochtendgroep van 4/5 modellen genoeg, het is voor mij extra vermoeiend met die stomme auto immuun ziekte maar de meeste meetings zijn met 2 groepen dus ik heb weinig keus. En ik wil ook wel eens mee met fotomeetings dus dan maar extra vermoeid zijn daarna...
ch_ntii123
Geplaatst: 23-02-13 18:07
Bellatrix schreef:
Nou, weet niet of het ras er echt toe doet, denk dat ze gewoon pony's wil die er allemaal anders uitzien. En jou buckskin is geen vos.
Nope. Red Dun (had ik er bij geschreven ) met aalstreep van oren tot staart Lijkt niet op vos (alhoewel je het misschien wel op de foto zou zien), maar hij is als het waren een beetje rood...
Klopt dat is waar ook jij was er toen ook bij hé ! Daar was hij nog 2 en hengst , nu is hij Ruin
jenne
Geplaatst: 23-02-13 20:31
Ik heb van de week nog maar even wat foto's van kleintje gemaakt. Ze was eindelijk een keer schoon. Zweer dat ze weet als ik met de camera kom, want dan heeft ze net in de modder liggen rollen. Maar nu de paddock en bak hard zijn is het alleen zand en geen modder Nog wel een ontplofde pluisebol, maar iig schoner