Ik meld mij helaas af, ik kan die dag een prachtige Savannah kat fotograferen in mijn studio en dat staat toch net wat hoger aan mijn lijstje. Excuses!
Dan houden we het schema aan zoals het gepland was. Dan is er ook geen ruimte meer voor extra modellen. Jammer LillLady, maar wel begrijpelijk Al zijn onze modellen ook erg leuk om te fotograferen
Auto rijden is hier nu helemaal geen doen ( iig het stuk naar stal) maar voor de rest? HEERLIJK!
KimD
Geplaatst: 24-02-13 20:11
Ik heb vandaag met beide honden een meeting gehad in Bergen, maar mijn hemel wat een ellende om daar te komen met dit weer! Vanmorgen de auto onder 25 cm kunnen vandaan trekken. Hij lag zo vol dat het was alsof ik een auto van sneeuw gebouwd had.
Maar was wel erg geslaagd, ook gezellig! Ben ook meteen langs de locatie gekomen van volgende week.
Was overigens ontzettend strak geregeld. Schema met rouleren en als het kwartier om was floot ze met zo'n scheidsrechters fluitje. Ging super goed.
sorry dat ik zo even weer kom binnen vallen, maar kom helaas niet zo lang en veel op bokt... Dus als het helemaal rond is zou iemand mij dan alles willen door mailen?
De locatie/tijd ect... Ik kom dan alleen met de witte boxer Balou omdat anders te veel werden kreeg ik mee