Vind ik een goed idee, dit is een beetje om moedeloos van te worden denk ik.... Waar en wanneer, lijken mij dan de eerste vragen. Er zijn vast mensen die al vaker op fotomeeting zijn geweest in de duinen, jullie ideeën voor een mooie, goed bereikbare locatie?
Maysie
Geplaatst: 24-02-13 17:20
pinkie87 schreef:
Waar pakken ee niet gewoon de duinen. In mei of zo
Ik denk dat we op moeten letten qua tijd want in mei mogen de paarden niet overal meer komen toch?
Wat denken mensen van Julianadorp ofzo? Das redelijk in de kop en er is vaak genoeg parkeer gelegenheid en er zijn ook eetgelegenheden met toiletten
voor mij maakt het niet heel veel uit waar het wordt. als het maar niet op een zaterdag is, ivm met me werk en zaterdag de enige dag is dat ik werk. en ik moet ergens me paard van betalen. haha!
Als het niet april word houdt het voor mij nu op, mei/jini hebben we lesweek op de club, 4 wedstrijden, opening kantine, vergadering, afdelings dressuur wedstrijd, op school toetsweek plus proeves, krijg een andere werkplek zo kan ik nog even door gaan .
Maysie
Geplaatst: 26-02-13 23:41
pinkie87 schreef:
paardjes123 als ts het niet reageerd is het lastig tamara heeft het eigelijk overgenomen.
Ja ik heb contact gehad met ts, zei gaf het volgende aan:
"Het spijt me, ik had je eerdere berichtje niet gelezen. Ik heb het druk de laatste tijd, en heb vanaf het begin van het topic gezegd dat ik iemand zocht om te helpen met de organisatie. Het lijkt me handiger, zoals je zei, dat iemand anders het overneemt. Ik zelf kan niet te tijd opbrengen om alles te regelen, en daarbij; ik ben pas 14 dus verwacht niet dat ik een hele meeting kan organiseren etc. Ik hoop dat jullie het begrijpen!"
Ik heb inderdaad het idee dat ik een beetje het voortouw genomen heb. Ik zou het echter wel fijn vinden als de rest ook hun ideeën en voorkeuren blijven uitspreken omdat ik zelf hier nog helemaal geen ervaring mee heb, ben überhaupt nog nooit mee geweest met een fotomeeting.
Verder is het inderdaad zo dat als we het in april willen doen, er kunnen tot nu toe op de 27e: 3 fotografen en 6 modellen en op de 20e: 2 fotografen en 5 modellen. Dit zijn dan de mensen die aangegeven hebben zeker te kunnen. Beetje mager denk ik, zeker als je er van uit gaat dat er vast nog wel iemand afmeld omdat deze uiteindelijk toch niet kan.
Ja dat is zeker veel en veel te mager. Het is jammer maar helaas, er zijn ook niet veel meer mensen die zich tot nu toe aanmelden dus dat word dan niet gauw meer.
Kan als laatste reddingsmiddel nog een oproep doen op de boktmarkt... Als we er dan nog een paar modellen maar voornamelijk fotografen bij kunnen krijgen, kunnen we misschien nog met de bloemetjes op de foto.
Doordeweeks zullen de meesten werken of naar school moeten. Zelf heb ik dan fulltime stage, dus ik kan sowieso niet.
Myca
Geplaatst: 27-02-13 11:12
Ik zie jullie topic nu pas. Als jullie nog een model zoeken wil ik ook wel langs komen met mijn KWPN paard Twister. http://i47.tinypic.com/1p9eup.jpg Kan dat nog? Of staat alles al vast?