Hier staan alle bloembollen al in bloei! ik hoop dus dat we in ieder geval de paars/blauwe bloemetjes hebben! Ik denk dat het te koud blijft om de rest een beetje groen te krijgen.
"Het schema:) De nummers corresponderen met de nummers op de inschrijflijst. Het is geen probleem om de combinaties te wisselen (bijvoorbeeld ervaren en minder ervaren fotograaf etc). Op de ochtend zelf wil ik graag om 10:00 met de fotografen afspreken om eea door te bespreken en leuke plekken te bekijken. Op dat moment kunnen we ook de combinaties van fotografen waar nodig wisselen. Ik wil met de modellen waar mogelijk om 10:15 afspreken om ook daar de combinaties waar nodig te wisselen.
Om 10:30 beginnen we ook werkelijk met fotograferen!"
Voor de rijdfotos, heb ik de groep niet opgesplitst. Dit omdat ik verwacht dat paarden niet direct alleen door de waterbak lopen en dat de modellen elkaar moeten helpen. Voor de fotos op een andere plaats dan de waterbak, kunnen we adhoc de groep weer opsplitsen. Op het moment van het maken van dit schema, is er nog één plaats voor fotografen vrij in groep 1 en twee plaatsen voor groep 2. De fotograafkoppels heb ik voor de tweede groep gewijzigd. Das wel zo leerzaam:) Als er zich geen fotografen meer aanmelden, moeten we terplaatse even kijken welke fotografen alleen willen fotograferen.
volgens mij staat er nog een klein foutje in het schema. bij de ochtendploeg staat bij rijdfoto's paard 5 en 6. dat moet toch paard 4 en 5 zijn?
estella81
Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-13 16:35
nijland schreef:
volgens mij staat er nog een klein foutje in het schema. bij de ochtendploeg staat bij rijdfoto's paard 5 en 6. dat moet toch paard 4 en 5 zijn?
Klopt. 4&5.
Merel_Brit
Geplaatst: 23-03-13 09:47
Vraag aan de fotografen: In de ochtendgroep zitten 2 bruine KWPN-ers. Willen jullie dat ik mijn merrie vlecht? Of is juist 1 met knotten en 1 zonder leuk voor de afwisseling?
@nijland: vlecht jij je paard in of laat je het los? Of neem je toch je kleine binkie mee?
s er iemand die langs rotterdam komt of iemand die in rotterdam woontbmet wie ik mee kan rijden ? Ik ben die dag in vreewijk. Voor degene die weten waar het is
Gowlan
Geplaatst: 23-03-13 13:59
AZNLady schreef:
s er iemand die langs rotterdam komt of iemand die in rotterdam woontbmet wie ik mee kan rijden ? Ik ben die dag in vreewijk. Voor degene die weten waar het is
Ik ben nu bij mijn tante. Er heeft een collega aangeboden om te kijken of ze ronden ruilen. Dus als ze toch kan laat ik het weten haha !
_sjors_
Geplaatst: 25-03-13 21:50
Jammer dat het weer niet echt meewerkt, een paar graden warmer zou wel fijn zijn.
Mijn paard is herstellende van een verkoudheid nu, dus die kan niet een uur zonder deken in de kou blijven staan. Het risico dat ze dan misschien gelijk weer kou vat ga ik niet nemen. Ik heb wel een mooie zweetdeken om om te doen, maar mochten jullie liever foto's zonder deken willen dan sta ik mijn plek af aan de eerste reserve.
Foto's met een deken maakt echt niet uit ! Anders doe je de deken af, is je paard diezelfde avond ziek.. Dat moeten we ook niet hebben.. Raar is het zeker niet !