Fotometing strand Zuid Holland 31 maart

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bella123

Re: Fotometing strand Zuid Holland 31 maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 21:59

Dat begrijp ik maar er werd gevraagd of ik nog mee ging en daar gaf ik gewoon antwoord op. Zo'n kattige reactie vind ik dan niet nodig. Maar laten we er maar over ophouden, ik ga niet mee dus heb ook niks meer te zoeken in dit topic. Veel plezier eind maart, ik hoop dat jullie een leuke meeting hebben met mooie foto's.

XxXchaXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 00:15

Bella123 schreef:
Dat begrijp ik maar er werd gevraagd of ik nog mee ging en daar gaf ik gewoon antwoord op. Zo'n kattige reactie vind ik dan niet nodig. Maar laten we er maar over ophouden, ik ga niet mee dus heb ook niks meer te zoeken in dit topic. Veel plezier eind maart, ik hoop dat jullie een leuke meeting hebben met mooie foto's.

Pardon? Ik zeg het niet kattig ik zeg alleen dat dat niet gaat.
Dankje wel dat gaat zeker lukken vind het jammer dat jij niet mee kan en dat je denkt dat we het slechtste met je voor hebben maar dat hebben we niet we denken juist aan andere mensen die ook in dit topic zitten

Bella123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 11:10

Ik denk helemaal niet dat jullie het slechtste met me voor hebben, niet zo snel eigen conclusies trekken. Er gaven mensen aan dat ze konden schuiven in datum maar later ook mensen dat ze niet konden schuiven. Pech voor mij. Toen werd er vanuit een ander topic aangeboden te ruilen, naar dat vonden mensen hier niet eerlijk. Nog een x pech voor mij. Maar vind het niet prettig als ik gewoon een vraag van iemand beantwoord en er dan erg kortaf wordt gezegd dat er niet geschoven wordt 'want het staat niet voor niets zo in de topictitel'. Ik vroeg helemaal niet of er verschoven kon worden want het was wel duidelijk dat dat niet ging gebeuren. Dat kun je best iets vriendelijker zeggen. En nu hou ik er echt over op. Ik hoop op mooi weer voor jullie en een gezellige dag.

Elodie1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-13 23:10

houden we het wel gezellig lady's :P
@ bella als het bevalt ben ik van plan om meer metings te organiseren en ben je van harte welkom :)

ben helaas een paar dagen druk geweest met andere dingen :( Zie onderschrift..

Zijn er inmiddels toevallig al paaltjes? Ik ga eens een poging doen tot het wegwerken van een hoofdstel..

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 23:39

@Leonie, Gecondoleerd! Wat is er gebeurd??

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 23:40

Gecondoleerd en sterkte..

Elodie1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-13 00:33

@ karin kort samengevat: ik liep al heel lang te poedersuiker met naom der rug. 9 maanden geleden bleek naom zware artrose te hebben in het si gewricht.. is er voor behandeld op verschillende manieren... behandelingen hadden toen al niet geholpen maar kon geen afscheid nemen.. nu 9 maanden later is/was ze weer verslechterd en heb ik eindelijk de moed bij elkaar geraapt en ingezien dat het zo niet langer kon. dus ze is dinsdag herkeurd en door de dierenarts zowel als sportpaard als recreatie paard afgekeurd (ik ree al niet meer op der) en nadeze uitslag ben ik "blij" dat ik de stap genomen heb want ze is dus niet meer pijn vrij. Donderdag kreeg ik akkoord voor euternasie.. en is ze dus ingeslapen..

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 10:57

Ik hoorde het van Sandra, heel veel sterkte met het verlies van dit mooie paardje. Begon Noom niet op leeftijd te komen ook? Nouja, maakt het verlies niet minder.

Terugkomend op de meeting, ik heb wel wat paaltjes maar niet voor een grote paddock. Daarbij moet ik toestemming vragen want ze zijn niet van mij.

XxXchaXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 13:08

In geval van nood heb ik paaltjes maar ze zijn voor mijn weide afrastering.
Zelf ben ik er niet zo van aangezien de paarden toch een stuk frisser daar zijn en er natuurlijk geen stroom op kan

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 16:03

luwaniej1, sterkte...

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 16:32

Dappere keuzeen stekrte !

Elodie1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-13 18:16

@vero naoom zou volgende maand 18 zijn geworden..

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 22:26

Vreselijk. Sterkte met je verlies!

Xx_Joyce_xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 22:28

Hoi leo wat verschrikkelijk zeg sterkte met je verlies

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 17:31

Veel sterkte.. En absoluut respect voor je keuze!

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 19:16

Ik ben even weinig op bokt geweest, maar alles weer terug gelezen, heel veel strekte met je verlies!

XxXchaXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 21:59

Misschien is het wel zo leuk, de mensen dir model of fotograag zijn wel een bokt profiel hebben dan je ook contact kan opnemen anders is het een beetje vaag.

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 01:00

Mijn vriendin heeft een boktprofiel als je dat bedoeld, maar ze zit niet echt meer op bokt..
Samborella04

XxXchaXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 11:43

Ja dat bedoel ik en dat ze zichzelf aanmaakt is denk ik wel zo eerlijk dus zeg dat even tegen je vriendin

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 13:00

Waarom zou ik? Zij heeft gevraagd of ik haar wil aanmelden omdat zij verder niet op bokt zit.
Vind het wel heeeeel vreemd dat een paardenliefhebber perse actief aan een forum moet deelnemen hoewel het een openbare meeting is.

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 13:03

Toevoeging: vind ik mede vreemd omdat sommigen gewoon geen tijd hebben, ooit kwam er dus een account maar als er geen tijd voor is word het lastig en dochter moet zich op school en paarden focussen dus enige logica zit er zeker in.. Maar dat zou dus betekenen dat omdat zij niet actief gebruik meer maken van het account zij niet welkom zijn? Hmm

XxXchaXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 13:14

Ik bedoel niet dat ze actief moeten zijn dus constant posten maar et is misschien handiger en makkelijker als diegene zichzelf aan meld , ook voor de verdere contacten bijv een pb'tje van de TS.
Je hoef je echt niet aangevallen te voelen ik zeg het alleen om het voor iedereen stuk makkelijker te maken met het contact :-)

Elodie1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-13 13:24

het contact zal dan in dit geval via gowlan lopen. Dus evt. wijzigingen ect. moet jij dan doorgeven. Is misschien niet het makkelijkste maar is even niet anders dan. Wil zowieso nog even een lijst gaan maken tegen die tijd met de boktnaam, echte naam en telefoonnummer ect.

XxXchaXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 13:27

@luwaniej1, dat is inderdaad slim voor verdere contacten/afspraken te maken. Hoe gaat het trouwens met je?

Elodie1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-13 13:55

@cha naar omstandigheden goed :)
ik heb er echt vrede mee,, en op een of andere manier heb ik de ersgte klappen 9 maanden geleden al gehad toen ik hoorde dat het niet meer goed ging komen ect. en ik ben blij dat ik niet meer iedere dag zit te piekeren of ik der wel bij me moet houden enzo..