haha mij ook! Daar zal het warmer zijn dan hier brrr Ookal vind ik sneeuw wel heel leuk voor foto's, maar laat het nu net overal gesneeuwd hebben behalve hier haha
dat snap ik maar nou is het wel echt duidelijk. kan me voorstellen dat sommige zijn of haar bedenkingen erbij hebben omdat dit ook uniek is. vandaar dus
wittepit
Geplaatst: 15-01-13 14:26
mrie schreef:
Ik heb me ook aangemeld en voor een evt ritje kan ik wel gidsen als dat nodig is. Het is namelijk niet echt moeilijk om hier te verdwalen..
Daar maak ik graag gebruik van! Wat leuk trouwens dat er zoveel fotografen zich aangemeld hebben!
Dit is mini-me: Niet de meest charmante foto maar voor het idee.
Laatst bijgewerkt door wittepit op 15-01-13 14:28, in het totaal 1 keer bewerkt
opgegeven modellen 1.Bici met Breezer 2.Serenta met Niardo 3.evanne met Spick 4.lotte002 met wonderboy 5.wittepit met Abra 6. stalgenootje wittepit met Navajo 7.scoobydoo met wicky 8.Mrie met ocho 9.boomer123 met sepp
hoe denken de fotografen er trouwens over om met deze speciale meeting voor 1 keer in 3 tallen te werken
als we met 2 tallen gaan werken kunnen er nog maar 6 andere fotografen mee want dan komen we op 8 fotografen in totaal. als we met 3 tallen gaan werken kunnen er nog 10 andere fotografen mee.
Laatst bijgewerkt door borrie01 op 15-01-13 14:40, in het totaal 1 keer bewerkt
wittepit
Geplaatst: 15-01-13 14:40
Ik heb Henkje een pb gestuurd voor als Navajo niet meekan/wil, die is helemaal fotogeniek!