Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AnneXxX schreef:Voorlopige planning.
10.00u.
Verzamelen, kennis maken en de paarden klaar maken op parkeerplaats ‘De Kuil’.
Als iedereen zich meld bij bij mijn auto, kan ik aankruisen wie er is zodat we weten of iedereen er is. Zelf kom ik met een zilveren Suzuki Jimny of zwarte GMC Sierra Denali (pick up) . Of ik rijd mee met Thoran C in haar grijze Suzuki Grand Vitara. Of met Merlinde mee in de witte chevrolet pick-up.Ik denk nog na over iets wat ik als herkenning kan gebruiken, een paar ballonen oid gaan de paarden denk niet op prijs stellen.
10.30u
Het idee is om gezamenlijk, via de duinen, naar het strand te lopen. Hier loopt een ruiterpad en kunnen de eerste foto’s gemaakt worden. Het is de bedoeling dat de fotografen door rouleren zodat (een groot deel van) de modellen tegelijkertijd kan poseren.
Bij de ‘ingang’ van het strand is ook een stukje bos, hier zouden eventueel ook wat foto’s gemaakt kunnen worden.
Op het strand is er, voor degene die dit wilt en waarbij het paard hier niet te druk voor is, mogelijkheid tot afzadelen voor portret foto’s en eventueel aan de longe.
Daarna worden alle paarden weer opgezadeld en kan iedereen gaan rijden. Ik ben niet van plan om hier echt een schema voor te maken, iedereen kan gewoon rijden en de fotografen kunnen zelf foto’s maken van het ene en vervolgens van het andere paard.
Rumpleteaser schreef:AnneXxX schreef:Voorlopige planning.
10.00u.
Verzamelen, kennis maken en de paarden klaar maken op parkeerplaats ‘De Kuil’.
Als iedereen zich meld bij bij mijn auto, kan ik aankruisen wie er is zodat we weten of iedereen er is. Zelf kom ik met een zilveren Suzuki Jimny of zwarte GMC Sierra Denali (pick up) . Of ik rijd mee met Thoran C in haar grijze Suzuki Grand Vitara. Of met Merlinde mee in de witte chevrolet pick-up.Ik denk nog na over iets wat ik als herkenning kan gebruiken, een paar ballonen oid gaan de paarden denk niet op prijs stellen.
10.30u
Het idee is om gezamenlijk, via de duinen, naar het strand te lopen. Hier loopt een ruiterpad en kunnen de eerste foto’s gemaakt worden. Het is de bedoeling dat de fotografen door rouleren zodat (een groot deel van) de modellen tegelijkertijd kan poseren.
Bij de ‘ingang’ van het strand is ook een stukje bos, hier zouden eventueel ook wat foto’s gemaakt kunnen worden.
Op het strand is er, voor degene die dit wilt en waarbij het paard hier niet te druk voor is, mogelijkheid tot afzadelen voor portret foto’s en eventueel aan de longe.
Daarna worden alle paarden weer opgezadeld en kan iedereen gaan rijden. Ik ben niet van plan om hier echt een schema voor te maken, iedereen kan gewoon rijden en de fotografen kunnen zelf foto’s maken van het ene en vervolgens van het andere paard.
Vraagje: bedoel je onder het zadel door de duinen of lopen wij naast onder paarden?
Oftewel: hoe moeten we poseren in de duinen? Portret? Met zadel? Zonder zadel?
Dan regel ik namelijk nog even een zadelkar o.i.d.
Edit: dit is mijn eerste fotomeeting. Ik ga ervan uit de fotografen zelf wel brullen wat ze willen zien, toch?
Bijvoorbeeld op het strand juist rustig of juist een volle galop ofzo?
Merlinde schreef:Hahaha nee indd maar ik kom zeker weten met de chevy en sta bij de in/ uitgang door de trailer.
Nou ja, das in principe zorg voor later. Maar wel makkelijk om te weten.
AnneXxX schreef:psst schreef:PB-tje gestuurd met naam ed
Is er evt. nog plek voor een fotograaf?
Stalgenoot is fotograaf en zou graag mee willen maar zit niet op Bokt...
Ja hoor! Graag zelfs!
Wil je dan ook even een pb sturen met haar gegevens? Neem aan dat ze met jou meerijdt?
Rhyddid schreef:Delaja schreef:Is er ook de mogelijkheid om paarden op het strand los te zetten tussen prikpaaltjes? Ik zie het wel eens bij andere meetings langskomen dus ben benieuwd of dat deze keer ook in de planning zit naast de portret/longeer foto's.
Dit is wel erg gaaf...
AnneXxX schreef:En ik denk ook dat jij wel prikpaaltjes en draad kan regelen Robin![]()
Ergens herinner ik me bij jullie op stal prikpaaltjes.. alleen waren dit er maar 2 ofzo.
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr
Alleen is Ede mij te ver...
Anders kunnen we ook gewoon longeren en het touw later weg werken?
hazira schreef:ElizeVdS schreef:Nog even mijn vraag herhalen: zijn er mensen uit de richting van Delft die met mij mee willen rijden/met wie ik kan meerijden?
Ik ben regelmatig in Delft te vinden in de weekenden.
Ik rijd zelf helaas geen auto.