MadelonSunny schreef:Fotografen
Zoals bij de meeste fotomeetings mogen de fotografen mee op volgorde van inschrijving. Hoeveel er mee mogen hangt nog af van hoeveel animo er is. Maar dit zullen er 8 of 10 zijn.
Inschrijven kan door het lijstje te quoten wat in de 1e post staat. Let er hierbij op dat je altijd het laatste lijstje quote zodat er niemand ineens af gequoted wordt.
Om verwarring en discussies te voorkomen wil ik dat elke fotograaf zich aan onderstaande regels houdt;
- Er worden geen gratis originele bestanden weggegeven! De foto's kan je gewoon verkopen volgens je eigen tarieven.
- Er dienen minimaal 3 foto's geplaatst te worden op webformaat (max. 600 x 800) voorzien van logo.
- Het logo dient ergens in een hoek te staan dus niet dwars door de foto heen.
Graag wil ik hier nog even op reageren
Er staat in de eerste zin:
'' er worden geen gratis foto's weggeven''
Maar als het logo alleen onderin mag staan geef je hem toch eigenlijk gratis weg?
In andere meetings is het gebruikelijk dat je je logo of website (transparant) door de foto heen zet, en als iemand de foto wil kopen (onder eigen tarieven) dan gaat de website/logo er af en vaak blijft dan zelf het kleine logo (vaak initialen) nog staan links of rechts onder of boven in de foto.
Ik leg het mischien een beetje onduidelijk uit, maar ik denk dat de fotograven die vaker meetings hebben gedaan dit wel begrijpen.