Ja liberty ja. omdat ik haar nu alleen nog maar verzorg nietmeer rijdt dus kan ook niet bij het zadel. Plus, ze is onder het zadel levensgevaarlijk in het bos. Aan de hand zo mak als een lammetje.
Kan het wel vinden in het commentaar van Marlies! Denk dat het ook leuk is om eens andere modellen voor de lens te hebben. Ook omdat de modellen hier eigenlijk de meeting organiseren ipv de fotografen. En die hebben dan eigenlijk zowieso voorrang gekregen.
Misschien een idee om te stemmen voor de modellen. Want het is voor mij nog best een stukje rijden.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 19-12-12 12:53
Tja, eerlijk gezegd hoeven die van mij ook niet. (ik bedoel er niets mee en wil ook niemand kwetsen) Wil je voor 6 modellen gaan? Als er sowieso 4 nieuwe modellen komen vind ik het nog wel okee maar het liefst heb ik 6 hele nieuwe...maar dat is mijn persoonlijke mening hoor.
Van Star kan ik altijd wel foto's maken namelijk, spreek en zie Willemieke vaak genoeg. Als Athleet dan nog een keer komt snap ik dat wel...
(nogmaals ik wil niemand kwetsen met mijn woorden maar dit is gewoon hoe ik erover denk...)
Ik wil zeker ook niemand kwetsen! Maar wil heel graag bijzondere modellen fotograferen. En dat zal per fotograaf uiteraard verschillen natuurlijk, wie welk paard op de foto wilt zetten.
Ik ben niet zo moeilijk qua bijzonderheid van de paarden maar als ik de helft van de modellen al voor de lens gehad heb hoeft het van mij niet zo. 1 of hoogstens 2 kan ik nog mee leven maar niet de helft.
EquiPhoto
Geplaatst: 19-12-12 13:05
Astor schreef:
Misschien een idee om te stemmen voor de modellen. Want het is voor mij nog best een stukje rijden.
Ik zou graag verschillende soorten kleuren zien voor mn lens, maar stemmen is wel zo eerlijk! Al maakt het mij niet zozeer uit aangezien ik de vorige keer niet kon. Stemmen is wel eerlijk!
Sorry voor het late besluit! DE DEFINITIEVE DATUM WORDT 17 MAART!
Zou degene die afvallen door deze beslissing zich willen melden in het topic of een pb sturen naar mij of lieke? Iedereen een beetje tevreden over de datum?
Maar kan ik dan nu nog wel komen met Liberty, of hoeft dat ook niet?
xJikke
Geplaatst: 19-12-12 14:02
Lieke en ik hebben net even gebeld en om de fotograven tevreden te houden gaan we stemmen. Ik, Lieke en Caladdra staan sowieso al vast als model, aangezien wij de organisatoren zijn, sorry.
De andere 3 modellen kunnen via een stemmen van de fotograaf een plekje bemachtigen. Een fotograaf mag 1 stem geven op 1 paard.
De paarden; Athleet(Bienotje), Star(snoopydogy), CT Mahna Mahna(_Suzanne_) en Annelies(cinn87) krijgen sowieso 1 stem, aangezien ze ook al in het vorige topic zaten.
De fotografen kunnen MIJ een pb sturen met hun stem. De 3 met de meeste stemmen krijgen de 3 plekken die over zijn.
Laatst bijgewerkt door xJikke op 19-12-12 14:07, in het totaal 1 keer bewerkt
xJikke
Geplaatst: 19-12-12 14:02
Lara en Richard, kunnen jullie beide op 17 maart? Laat het maar even weten via een pb of in het topic. Dan weet ik of ik jullie erbij kan zetten of niet.