horsii schreef:Ben.benieuwd of er iets leuks van ongeduldige sem tussen zit Haha,.fotogeniek was die niet
Judith94 schreef:Hahaha dat lipje! Heb je er misschien ook al een van Yuka klaar? Ik ben nu met Yuka bezig
Ziet er goed uit hoor Dat lipje van Sem is vet herkenbaar, ik heb ook honderden foto's van Ol met zo'n lipje, ik vind dat zo schattig
Ik ben helemaal verliefd op dat koppie Alle modellen hebben nu 1 foto Even m'n hoofd tot rust laten komen, heb zo'n hoofdpijn Ga later vanavond weer verder!
Weet iemand een fijne kwaliteitsuploader? Ik heb ff weinig zin om 70 foto's op m'n eigen site te hosten maar picasa vreet kwaliteit
Kon het toch niet laten om al weer wat foto's te doen Als je wat langer naar deze foto kijkt lijkt het net of tie 3 benen heeft
Jullie hadden prachtig weer, mooie foto's komen er voorbij! Toch leuk om in andere meetingtopics te spieken
Oeh Madelon, die laatste die je van Ollie online gezet hebt is errrug nice! Zie ik daar ineens een stoere reu ipv zo'n puppyface Zoals hier, zeg maar