Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xx_Kelly_xx schreef:Ruime locatie is wel fijn. Soesterduinen is ook een mooie locatie maar geen Utrechtse Heuvelrug.
FerroSandy schreef:Soesterduinen is zeker wel een mooie locatie.
Maar moet wel voor iedereen haalbaar zijn.
MadelonSunny schreef:Soesterduinen is prachtig maar Utrechtse Heuvelrug is ook heel mooi en voor honden vind ik de locatie iets minder belangrijk dan voor paarden omdat je bij paarden meer ruimte nodig hebt.
Gewoon iets leuks gaan zoeken in de UH
xPure schreef:MadelonSunny schreef:Soesterduinen is prachtig maar Utrechtse Heuvelrug is ook heel mooi en voor honden vind ik de locatie iets minder belangrijk dan voor paarden omdat je bij paarden meer ruimte nodig hebt.
Gewoon iets leuks gaan zoeken in de UH
Ben jij bekend met landgoed Broekhuizen? Daar mogen honden dan wel niet los, maar er is niemand die zich eraan houd.
Verder weet ik niet of jij het 'Grote Bos' kent, dit is een zandverstuiving met water.
Echter is er in het bos dichtbij mij huis óok een zandverstuiving, wel zonder water en niet extreem groot, hier mogen honden sowieso los lopen.
MadelonSunny schreef:xPure schreef:
Ben jij bekend met landgoed Broekhuizen? Daar mogen honden dan wel niet los, maar er is niemand die zich eraan houd.
Verder weet ik niet of jij het 'Grote Bos' kent, dit is een zandverstuiving met water.
Echter is er in het bos dichtbij mij huis óok een zandverstuiving, wel zonder water en niet extreem groot, hier mogen honden sowieso los lopen.
Ik ken alleen Valkenheide en de zandverstuiving vlakbij parkeerplaats Utrechtse baan
xPure schreef:Zouden alle opgegeven modellen en fotograven even kunnen melden op welke van de onderstaande data zij kunnen komen. Vermeld even een M achter je naam wanneer je model bent & een F wanneer je fotograaf bent.
Zaterdag 5 januari:
-
Zondag 6 januari:
-
Zaterdag 12 januari:
-
Zondag 13 januari:
-
Zaterdag 19 januari:
-
Zondag 20 januari:
-
Zaterdag 26 januari:
-
Zondag 27 januari:
-
MadelonSunny schreef:xx_Kelly_xx schreef:Zaterdag 5 januari:
- Madelon (F)
Karina_1979 = M
Zondag 6 januari:
- xx_kelly_xx M
Karina_1979 = M
Zaterdag 12 januari:
- Madelon (F)
Karina_1979 = M
Zondag 13 januari:
- xx_kelly_xx M
Karina_1979 = M
Zaterdag 19 januari:
- Madelon (F)
Karina_1979 = M
Zondag 20 januari:
- xx_kelly_xx M
Karina_1979 = M
Zaterdag 26 januari:
- Karina_1979 = M
Zondag 27 januari:
- xx_kelly_xx
Karina_1979 = M
xx_Kelly_xx schreef:Zaterdag 5 januari:
- Madelon (F)
Karina_1979 = M
Zondag 6 januari:
- xx_kelly_xx M
Karina_1979 = M
- Muurp (F)
Zaterdag 12 januari:
- Madelon (F)
Karina_1979 = M
- Muurp (F)
Zondag 13 januari:
- xx_kelly_xx M
Karina_1979 = M
- Muurp (F)
Zaterdag 19 januari:
- Madelon (F)
Karina_1979 = M
- Muurp (F)
Zondag 20 januari:
- xx_kelly_xx M
Karina_1979 = M
- Muurp (F)
Zaterdag 26 januari:
- Karina_1979 = M
Zondag 27 januari:
- xx_kelly_xx
Karina_1979 = M
Karina_1979 schreef:Reeds genoemde locaties:
Utrechtse baan http://www.recreatiemiddennederland.nl/terreinen/utrechtse-baan.html Hier mogen honden los, dit is trouwens de plek die ik bedoel dicht bij mijn huis. (: Hier zouden we dan nog wat kunnen drinken na afloop.
Helenaheuvel http://www.heuvelrugshoppen.nl/doorn/helenaheuvel Honden moeten aangelijnd, mogen los op het open veld voor de Helenaheuvel.
Landgoed Broekhuizen http://www.hollandgroen.nl/natuurgebieden/nl/utrecht/landgoed-broekhuizen Honden mogen álleen aangelijnd.
Het grote bos (ik weet alleen niet of dit de goede is) http://www.rcn.nl/rcn-het-grote-bos?steID=22&catID=2230 Kan nergens vinden of honden aangelijnd moeten.
Muurp schreef:xx_Kelly_xx schreef:Zaterdag 5 januari:
- Madelon (F)
- Karina_1979 (M)
- xPure (M)
Zondag 6 januari:
- xx_kelly_xx (M)
- Karina_1979 (M)
- Muurp (F)
- xPure (M)
Zaterdag 12 januari:
- Madelon (F)
- Karina_1979 (M)