wat voor batterij is het? ik heb geloof ik de 400 D en heb twee batterijen. dus als het dezelfde is kun je die wel lenen
edit: nee zie dat de 600 een platte batterij heeft, dat heb ik niet.
CoronaLime
Geplaatst: 10-09-12 22:07
Eerste probleempje dient zich al aan, ik kan op zijn vroegst om 9.50 op het station zijn in Arnhem. Weet iemand of er een bus rijdt naar de locatie (of in de buurt van de locatie?) of iemand die me dan nog zou kunnen oppikken?
Als locatie om te verzamelen zat ik te denken aan parkeerplaats de Bosrand. Dit is voor een andere fotomeeting ook als locatie gebruikt, en wat ik ervan gehoord heb moet het een goede plek zijn! (als iemand het er niet mee eens is, laat het me weten!)
Hier is het (foto ook uit dat topic gepakt aangezien hij super duidelijk is): Rood= Foto plek Blauw= P-plek Geel= Posbank paviljoen
Op deze foto is de hoek van de beekhuizenseweg te zien. Je moet rechtdoor (links), dus NIET naar rechts.
En zo is het bij de parkeerplaats:
(rechterkant, fotolocatie is links)
Het is dus op de beekhuizenseweg, maar kan daar geen huisnummer aan koppelen.
Angela
Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-12 10:03
Adres van het paviljoen (staat op de 2d googlemaps foto) is Beekhuizenseweg 1 6991 JM Rheden. Je moet dus de beekhuizenseweg volgen met het paviljoen aan je rechterhand.
loulou
Geplaatst: 11-09-12 10:14
kun je op googlemaps zien hoe die parkeerplaats heet? ik kan me herinneren dat ze daar allemaal een naam hebben namelijk
Even inbreken hier: zijn er nog fotografen hier die ook beschikbaar zijn voor een meeting op 22 septembe op Warnsborn in Arnhem? We hebben nog plek voor 2! Hoor het graag!
Achter het geldersch landschap. In de buurt van de Bakenbergseweg.
Angela
Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-12 11:04
loulou schreef:
kun je op googlemaps zien hoe die parkeerplaats heet? ik kan me herinneren dat ze daar allemaal een naam hebben namelijk
Staat in de post: parkeerplaats de Bosrand
Madieke
Geplaatst: 11-09-12 13:16
Ik ga (helaas voor mij) de eerst volgende fotograaf van de reservelijst gelukkig maken, er is iets tussen gekomen en soms moet je keuzes maken. Al baal ik wel want had graag wat mooie platen van de bloeiende heide gehad!! :-( Iedereen veel plezier zondag, ik blijf lekker mee spieken...