Dus als alle modellen een link naar een foto achter hun naam zetten, wil ik er nog eens over nadenken.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
o0eefje0o schreef:jha hoor dump maar!!!! geen probleem is alleen stukje lopen vanuit stal na de zand verstuiving!
er is voor in in het bos ook een stuk heide is voor veel mensen makkelijker te bereiken is echt voor aan!
sita12 schreef:Datum: 9 september
Fotografen:
- _Eveline
- Monnikenburg
- _Daniella
Modellen:
- xx_Lyzet met Lyzet
- Breghje met Breghje
- Mariindaa met Qualita
- Joline_ met Velamye
- __Marloes met Rambo
- Happyhorse met Dundee
- Sita12(danielle) met milan, waarschijnlijk aan de hand mss eropBreghje gaan we saampjes vanuit stal?
Fee_ schreef:Ik werd ook op dit topic geattendeerd. Lijkt me leuk om mee te gaan, maar ik zou dan eerst een lijstje willen hebben met een aantal foto's van de paarden die mee denken te gaan.
Dus als alle modellen een link naar een foto achter hun naam zetten, wil ik er nog eens over nadenken.
tylando schreef:Fee_ schreef:Ik werd ook op dit topic geattendeerd. Lijkt me leuk om mee te gaan, maar ik zou dan eerst een lijstje willen hebben met een aantal foto's van de paarden die mee denken te gaan.
waarom?
tylando schreef:ja oke ik snap er wel iets van maar iedereen vind zijn eigen paard mooi en komt een beetje over van als jullie paarden niet goed genoeg zijn ....