Daarom vroeg ik dus wat men wilt, en meer richting de fotografen; want wij hebben wél een dure camera gekocht waarmee we voor niets mooie plaatjes van jullie komen maken. Zonder dat jullie ook maar reiskosten hoeven te vergoeden of wat dan ook. Maar daarover gaat dit topic dus even niet. Ik ga morgen beslissen of we zelf gaan kiezen of dat het op volgorde is van inschrijving. Dus als meer fotografen hun mening willen laten weten (;
Dreamdust
Geplaatst: 15-06-12 17:25
Ik moet best een stuk reizen voor zo'n shoot en natuurlijk de modellen ook. Maar vind het dan wel fijn om wat afwisseling voor de camera te hebben. Er is niets mis met een bruine kwpn'er, maar bijvoorbeeld 4 van hetzelfde word mij toch echt te. Als je het op volgorde van aanmelding doet heb je een grote kans dat je een paar gewilde modellen die misschien wel iets speciaals kunnen of een speciale kenmerk hebben laat vallen. Het verschil in paarden maakt het voor mij juist interessant om te fotograferen, dus ik zou niet snel naar een shoot gaan waar bijvoorbeeld 4 tinkers zijn.
Waar ik eerder naar kijk is of er ook paarden tussen zitten die wel iets speciaals kunnen of die wel iets speciaals hebben. Zo houd je het voor de fotograaf interessant. Misschien is het een idee als de TS een lijst maakt van alle modellen met een foto en of het betreffende paard iets speciaals kan, of dat er een uiterlijk kenmerk is wat speciaal is aan dit paard. Bijvoorbeeld vrijheidsdressuur, een maanoog.. noem maar op. En dat de fotografen dan via pb of in het topic kunnen stemmen.
Het paard van b_r_e_n heeft helaas nog maar 1 oog..Dit is voor mij bijvoorbeeld geen rede om een paard af te keuren als model! Ik vind het dan juist wel een uitdaging om dit paard goed op de foto te krijgen. Voor mij maakt dat dit paard speciaal
liesJ
Geplaatst: 15-06-12 18:03
hier alvast foto's van mijn leuke/lieve haflinger: rijden samen L1 dressuur en zijn geselecteerd voor NK Haflingers 2012
VeraW
Geplaatst: 15-06-12 19:32
datum is geprikt zag ik. En ja ik deel wel de mening met liever verschillende rassen dan idd of 4x een bepaald ras. En ja in bruin heb je wel verschillende tinten enz maar iedere zijn mening toch leuke haf met een attent koppie hierboven trouwens
Het paard van b_r_e_n heeft helaas nog maar 1 oog..Dit is voor mij bijvoorbeeld geen rede om een paard af te keuren als model! Ik vind het dan juist wel een uitdaging om dit paard goed op de foto te krijgen. Voor mij maakt dat dit paard speciaal
Dank je
MadelonSunny
Geplaatst: 16-06-12 13:59
Sunny Sunshine vandaag Ik had net der vlechten uit der manen gehaald dus der manen lijken korter dan ze zijn. 1 vlecht was er al uit, ergens aan de kant van haar schoft hangt een langere pluk manen, zo lang zijn der manen
Een echte Sunny-blik met der oortjes zo
Omdat het er 5 moeten zijn, doe deze 3 maar van Sun en van Olivi de 1e 2