Toffe foto's Inge! Nu valt je 70-300mm toch wel weer mee? Jij hebt tenminste braaf de lenswissels gedaan. Was ik te lui voor. Jouw aquarium en binnen foto's zijn stuk beter gelukt dan die van mij. Ik was net te laat met die foto van die wolf, maar jij hebt hem dus gewoon.
wat versta je onder vlinderlens? een macro?? heb je er niet voor nodig met die van jou gaat het super hoor! je heb toch niets aan te veel scherpte diepte
Wat een mooie foto's allemaal zeg! Die van mij zien er lang niet zo mooi uit, haha. Ik vind sommige foto's van Kianga ook wel vanuit een mooi oogpunt genomen en van de drinkende zebra ook. Ik zal die hier niet nogmaals gaan plaatsen. Die van de prairiehondjes staan ook niet mooi bij mij in beeld, maar ze zien er wel heel lief uit!!!
Van de vlinders is bij mij alleen de volgende gelukt voor een huis-tuin en keuken foto':
en dan is mijn lens niet zo scherp dan die van richard. ow je moet nog wel even je profiel aan passen hoor haha met foto`s
Bagheera_206
Geplaatst: 05-09-11 17:56
@Welshponygek: Mooie foto, maar wat zonde van de rest zeg. Hoe schrijf ik jouw echte naam eigenlijk?
Ik heb zojuist mijn kerstpakket van vorig jaar maar eens verzilverd. Die verliep bijna. Ik laat van die 2e vogelfoto van mij, die paarse, een canvasje maken. Ben benieuwd hoe hij zal worden. Past mooi op mijn groen met witte muur.