Wel een stuk ervoor geloof ik...achtergrond is wat jammer maar ik vind het niet zo heel vervelend moet ik zeggen...
Mijn pc heeft er nogal moeite mee. De foto's zijn nog steeds niet allemaal overgezet, maar ondertussen ben ik al wel wat bezig geweest met uitzoeken. Ga eerst beginnen met Amigo dan maar .
Maureen95 schreef:haha dat worden veel nabestellingen kleinvosje!Haha, ja! Eerst maar eens kijken wat er allemaal binnen komt. Moet onderhand de map waarin ik ze allemaal opsla, gaan onderverdelen per fotograaf
Doen jullie deze foto's ook op jullie sites? want fotomeetingen zijn toch het doel om mooi portfoliomateriaal te krijgen?En bij de volgende meeting ga ik ergens een jurk vandaan halen
Jij hebt toch wel een beetje hetzelfde postuur als ik Kim? Pas je dan prima hoor. http://i85.photobucket.com/albums/k48/S ... /foto3.jpg
Anders spreken we een keer samen af Marlies, zal hem vast passen hoor! Weet alleen niet hoe Savanne erop zal reageren!
Ik dacht ook dat Kazanova het eng zou vinden...hij is natuurlijk volboed Arabier maar hij deed gewoon normaal! Maar afspreken is goed.