Als alles nu mee blijft zitten ga ik van het weekend aan de foto's zitten. Het is nu allemaal zo druk dat ik niet verder kom dan mijn laptop opstarten, email checken en hem weer uitzetten.
Bedankt allemaal ook voor jullie lieve berichtjes.
Kon stukken beter, de chemo werkt eigenlijk te hard waardoor de bloedvaten door het hoesten steeds kapot gaan wat resulteert in bloed ophoesten. Voordeel is wel, de tumor slinkt. De longontsteking heeft hierdoor echter weer vrij baan door het lichaam wat dus voor koorts zorgt. Dus medicijnen, medicijnen en medicijnen waardoor mijn vader ondertussen erg slap en 'stoned' is. De vraag is nog steeds of de chemokuur morgen door mag gaan of niet. Hij was net erg moe dus dan maar laptop mee naar de kantine en zo weer even spieken hoe het gaat.
Voor de mensen die het jammer vinden dat er geen modellen meer aangemeld kunnen worden op de vervolgmeeting: [BM] Fotomeeting honden Terhorsterzand (DR) 30/06 Is voorlopig de laatste tot in het (late) najaar dat er van mij een honden fotomeeting is, ivm de hitte in de zomer en natuurlijk dat er zoveel mensen op vakantie gaan.