Genoeg wel hoor. Maar we zitten nog niet aan de 10. Diana gaat vanavond nog wat modellen die zich via Diana haar Facebook hebben opgegeven berichtjes sturen. Dus morgen ga ik de ALLERLAATSTE schema's maken en die dan ook echt goed moeten zijn! Ik neem aan dat niet iemand nog dezelfde dag gaat afmelden anders; . Nee hoor haha.
Oké, ja ik las al een oproepje op Facebook. Ik hoop dat er nog leuke modellen bij de al leuke modellen die we hebben komen. En hopen op zon en dan komt het vast helemaal goed!
steefvicky
Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-13 21:27
We gaan even kijken daniella.
Voordat ik het vergeet te melden! Ik heb nog te horen gekregen dat het betaald parkeren is tot 6 uur, omdat we kwart over zes er moeten zijn is het dus gratis voor jullie. MAAR als je wat meer tijd nodig hebt dan een half uur (18:15 - 18:45) om je paard uit te laden en de puntjes op de 'i' te zetten en je bent er dus al voor zes uur, moet je wel echt parkeergeld betalen, want er wordt dus héél streng op gecontroleerd! Dus wil je geen boete en toch iets meer tijd? Parkeer dan om 18:01 op de parkeerplaats!
Daarnaast vind ik het altijd wel leuk om een groepsfoto te maken! En omdat ze misschien bij het strand ook wel controleren (dat je met je paard niet voor 19h op het strand mag zijn) is het misschien een idee om de groepsfoto om 18:50 ongeveer te doen op het parkeerterrein, want daar zijn geloof ik ook wat bomen, dus dan heb je meteen een leuke achtergrond. Als dat gebeurt is, kunnen we meteen doorlopen naar het strand, zodat we om 19h op het strand zijn en meteen kunnen beginnen. Iemand bezwaar tegen een groepsfoto?
Ja 8 vind ik ook niet erg hoor! Dan hebben we genoeg tijd.
Jammer van alle afmeldingen.. Al zijn er een aantal te begrijpen en logisch! Sterkte voor jullie!
monnikenburg
Geplaatst: 02-08-13 21:58
Jammer dan sommige mensen zo laks kunnen zijn met afmelden. Verdorie de organisator is weken van te voren al bezig en dan komt er op het laatste moment nog een die zegt van nee als die niet gaan dan kom ik ook niet. Nee dat is gezellig zeg. Nu moet alles op het laatste nippertje omgegooid worden en nieuwe schema´s gemaakt worden. Erg fijn.
Steef, houd moed, morgen wordt een super gezellige shoot hoor meis.