Sowieso komen er andere foto's dan die ik ook op het forum zet. Maar als jullie ze op mijn facebook willen zien en eventueel daar vandaan delen dan moeten jullie mij maar even toevoegen. Desiree Korving met het zelfde profielplaatje als hier

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nobbie91 schreef:shipsss, volgens mij heb ik perongeluk al foto's verwijderd zonder dat ik ze op mijn computer had staan (terwijl ik dacht van wel).. ik kijk het mapje door en mis een heel aantal foto's van het einde. De rijfoto's zegmaar. Gelukkig heb ik nog wel heel veel foto's van de andere momenten/eerder op de dag, maar tis wel een beetje balen dit
nobbie91 schreef:nobbie91 schreef:shipsss, volgens mij heb ik perongeluk al foto's verwijderd zonder dat ik ze op mijn computer had staan (terwijl ik dacht van wel).. ik kijk het mapje door en mis een heel aantal foto's van het einde. De rijfoto's zegmaar. Gelukkig heb ik nog wel heel veel foto's van de andere momenten/eerder op de dag, maar tis wel een beetje balen dit
Pfieuw, dacht echt dat ik hem al leeg had gehaald maar zie nu dat de foto's toch nog op het kaartje staan. Scheelt toch dik 300 foto's! Had mezelf al een hartaanval bezorgd maar ben nu weer helemaal happyIk ga vanavond aan de slag met de foto's. Nog niet allemaal natuurlijk, maar er zal wel weer een updateje komen
RdLFoto schreef:Mijn bewerkingskilss;
edit; aah,, hij is hier nog lelijker !
edit; hier mét hoofdstel.
[ Afbeelding ]