Ik heb van Treasure volgens mij ook de meeste foto's.. ik bleef maar klikken! En Jennefer omver lopen... Woepsie
Volgens mij wel .. ik liep paar passen naar achteren zonder te kijken *boink* Van Romana heb ik er zelf ook aardig wat! Ben weer helemaal verliefd op mijn pony als ik naar de foto's kijk
Cynn_x schreef:Ik heb van Treasure volgens mij ook de meeste foto's.. ik bleef maar klikken! En Jennefer omver lopen... Woepsie Bellatrix schreef: Was ik daar bij? En ik heb van Treasure ook de meeste foto's. :') Maar van Romana heb ik er ook veel.Hoe kan dat nou toch
Zet elke fotograaf alle fotos die hier geplaatst worden ook op de site?Anders moet ik ze hier namelijk vast gaan opslaan
Uiteindelijk komt alles op de site. Sommigen doen het al tussendoor, en sommigen pas als alles af is. Ik moet alleen van Treasure de losgooi foto's nog.. de rest staat er al op.
Maar niet groot op te slaan... Dan krijg ik een klein foto'tje in verkenner...Edit: Dan maar hier bokt doorspitte:D
Bij mij lukt het wel Chantal.. ?Nee hoor Marlies, is heel simpel! Heb het ook zo makkelijk mogelijk uitgelegd. Tot nu toe nog niemand problemen ook gehad.
Cynn_x schreef:Ik heb van Treasure volgens mij ook de meeste foto's.. ik bleef maar klikken! En Jennefer omver lopen... Woepsie Je was idd wel onder de indruk van Treasure
Cynn_x schreef:Bij mij lukt het wel Chantal.. ?Nee hoor Marlies, is heel simpel! Heb het ook zo makkelijk mogelijk uitgelegd. Tot nu toe nog niemand problemen ook gehad.Ik krijg die foto's echt heel klein opgeslagen... zo kleind at ik er niets mee kan
Ja dat doe ik inderdaad, maar van bellavie heb ik die foto's nog niet hier gezien en die van mij en vriendlief die MOET ik hebbe:P
ik heb er ook veel daar opstaan die ik hier niet heb geplaatst.. maar mij lukt het opslaan vanaf daar wel gewoon