Hij klinkt ook gewoon horror Naja, ga m maar halen, wil ik volgende week m'n haar iig de halve dag in de krul xD
lovelanga
Geplaatst: 25-02-13 14:00
Ik kwam dit topic al een tijd geleden tegen en toen zat ie net vol maar wat een supertoffe foto`s zijn er gemaakt zeg. Vooral het poppenthema, zeer creepy (maar wel mooi). doet me denken aan een aflevering van criminal minds
Wat een ontzettend gave foto's zijn het geworden zeg! Wat baalde ik donderdag toen ik bij mijn verplichte bijeenkomst kwam en de begeleiders niet op kwamen dagen, waardoor het dus allemaal niet door ging... Had voor deze verplichte bijeenkomst niet mee gedaan aan het stemmen voor modellen Niet dat ik verwacht had om uitgekozen te worden, maar toch was het wel ff zuur
Een nieuw oproepje aan iedereen die donderdag aanwezig waren
Omdat ik t toch wel erg jammer vond dat de reptielen niet mee mochten... Zijn jullie bereid om een stukje deze kant (den haag) op te komen voor nog een shoot met de slangen/reptielen? Ik ben op t moment op zoek naar een studio die we kunnen gebruiken, liefst gratis natuurlijk maar dit kan ik niet beloven. De eigenaar van de reptielen heeft wel een paar 'connecties' met studio fotografen
Ik heb een oproepje gedaan via Facebook. Tegenwoordig zit toch iedereen daarop Verder zou ik ook wel spullen kunnen lenen van een kennisje. Dan zou ik alleen een ruimte moeten regelen. Ga toch eerst voor een compleet ingerichte studio, scheelt spullen sjouwen en minder risico op schade!