Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mossel schreef:Ook van mijn kant excuus, flinke dip gehad kon geen foto's meer zien. Maar ben rustig aan weer begonnen. er zullen geen touwtjes oid weg gewerkt worden, mocht er nabesteld worden, worden ze uiteraard wel even weg gehaald.
[ Afbeelding ]
Mossel schreef:Dank![]()
Ik hoop dat ik alles af ga hebben voor ik in m,n nieuwe huis ga klussen
Mossel schreef:De foto's gaan bij mij even op een laag pitje, krijg binnenkort de sleutel van m,n huis dus dan ga ik daar mee aan de slag.
[ Afbeelding ]
Mossel schreef:Ik ga niet eerder verder dan dat ik verhuisd ben, ik zit nu in de laatste week..
Mossel schreef:Daar zijn zulk soort meetings juist voor
Ik ga zsm weer met de foto's beginnen
Mossel schreef:Klopt, weinig tijd, heb nog betaalde opdrachten liggen.
Mossel schreef:HijadelaLuna schreef:Snap ik, geeft ook niet, als het maar komt. Stukje fatsoen naar de modellen toe, sommigen hebben ook meebetaald aan jouw reiskosten.
@Carmen, neeh, mijn laptop is een grote zooi, besturingssysteem vista, loopt elke dag meerdere keren vast, geluid is kapot, iets te vaak boven mn toetsenbord gegeten, beschadigingen aan de achterkant van mn scherm, kras op mn scherm. Ik heb dit ding nu vier jaar, gebruik hem dagelijks vrij intensief, dus mag wel een keer een nieuwe vind ik zelfMaarja, beide Tinkerdame's moeten ook n zadel hebben dus ff kiezen op welke volgorde, en dan raad je t vast, eerst de paarden dan ik
Ze komen ook wel, wees maar niet bang...
Mossel schreef:Ook van mijn kant excuus, flinke dip gehad kon geen foto's meer zien. Maar ben rustig aan weer begonnen. er zullen geen touwtjes oid weg gewerkt worden, mocht er nabesteld worden, worden ze uiteraard wel even weg gehaald.
[ Afbeelding ]