Fotomeeting Oktober Zeegserduinen (Zuidlaren) paarden/honden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mossel

Re: Fotomeeting Oktober Zeegserduinen (Zuidlaren) paarden/honden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 23:49

Ook van mijn kant excuus, flinke dip gehad kon geen foto's meer zien. Maar ben rustig aan weer begonnen. er zullen geen touwtjes oid weg gewerkt worden, mocht er nabesteld worden, worden ze uiteraard wel even weg gehaald.

Afbeelding

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 23:56

<3

Elvi_Elisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 15:09

aah Dankjewel Saskia! :D
Fijn om te horen!

MandyR_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 23:08

Alles van mij hebben jullie toch? Hihi :)
Als jullie nog wensen hebben, kunnen jullie altijd PBen, de rede dat het er niet zo veel zijn van mij, is omdat ik niet zoveel goede had of anders heel eentonig waren. :)

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-13 11:53

En weer gaan er weken voorbij.... Vind dit erg jammer Margot, heb zelfs nog meebetaald aan je reiskosten omdat ik je portfolio had gezien en je in mijn ogen dus wel een goede toegevoegde waarde zou zijn...

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 19:22

beetje stil hier.....

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 19:34

Misschien is het handig om bij volgende fotomeetings een deadline te stellen met leveren van foto's? En dat hoeft dan echt niet belachelijk snel te zijn, maar misschien is het wel een fijne houvast voor fotografen en modellen..

Luzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 19:40

Is vast een goed idee Sodeletuut!
Ik heb zelf geen problemen met het feit dat het bij sommige fotografen iets langer duurt voordat er meer materiaal "vrij" komt (ik heb er tenslotte ook helemaal niets voor betaald en voel me al absoluut verwend met al die gave plaatjes), maar dat geldt niet voor iedereen natuurlijk! Om irritaties te voorkomen in de toekomst bij alle partijen is het dan vast een goed idee om zoiets als een deadline te stellen!

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-13 22:09

2 maanden dan ofzo? 6 weken? Wat is haalbaar?
Ik vind het ook niet erg om te wachten, maar bijv. bij Margot ligt dat wat anders omdat ik wel een gedeelte van haar reiskosten heb betaald. Verder vind ik dat zolang je niks betaald je niks kan afdwingen, maar het kost je wel je naam, dat zeker.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 22:29

Ik heb ook een deel meebetaald en dat was mijn eigen keus, maar toch is het dan jammer idd dat je zolang moet wachten....

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 22:29

Twee maanden lijkt me heel reeel toch?

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 22:38

Die foto's komen echt wel, maar ok heb ook gewoon m'n eigen leven werk vrienden daarbij heb ik nu geen computer dus kan ik niet verder.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-13 22:59

Hoezo ga je geen woorden aan mij vuil maken? Wat heb ik jou misdaan, enige wat ik zeg is dat ik het jammer vind dat er van jou nagenoeg geen foto's zijn. Ik quote...

Mossel schreef:
Ook van mijn kant excuus, flinke dip gehad kon geen foto's meer zien. Maar ben rustig aan weer begonnen. er zullen geen touwtjes oid weg gewerkt worden, mocht er nabesteld worden, worden ze uiteraard wel even weg gehaald.

[ Afbeelding ]

25.10
Mossel schreef:
Dank :o

Ik hoop dat ik alles af ga hebben voor ik in m,n nieuwe huis ga klussen :=

27.10
Mossel schreef:
De foto's gaan bij mij even op een laag pitje, krijg binnenkort de sleutel van m,n huis dus dan ga ik daar mee aan de slag.

[ Afbeelding ]

17.11
Mossel schreef:
Ik ga niet eerder verder dan dat ik verhuisd ben, ik zit nu in de laatste week..

29.11
Mossel schreef:
Daar zijn zulk soort meetings juist voor :)

Ik ga zsm weer met de foto's beginnen

07.12
Mossel schreef:
Klopt, weinig tijd, heb nog betaalde opdrachten liggen.

Opvallend, want die zie ik idd nog her en daar voorbij komen op bokt, ook van de afgelopen weken. Een fotomeeting is niet betaald, maar nabestellen kan heel wat opleveren. Van de drie foto's die ik van jou heb staan er twee op mijn lijstje om na te bestellen, maargoed, ik heb ook n max van wat ik per shoot uitgeef, dus ik bestel niks voor ik alles heb gezien. Maar de tijd is wel zo'n beetje om. Caily heeft afgelopen week weer een shoot gehad, in maart en april hebben mijn beide paarden er weer een.

07.12
Mossel schreef:
HijadelaLuna schreef:
Snap ik, geeft ook niet, als het maar komt. Stukje fatsoen naar de modellen toe, sommigen hebben ook meebetaald aan jouw reiskosten.

@Carmen, neeh, mijn laptop is een grote zooi, besturingssysteem vista, loopt elke dag meerdere keren vast, geluid is kapot, iets te vaak boven mn toetsenbord gegeten, beschadigingen aan de achterkant van mn scherm, kras op mn scherm. Ik heb dit ding nu vier jaar, gebruik hem dagelijks vrij intensief, dus mag wel een keer een nieuwe vind ik zelf :D Maarja, beide Tinkerdame's moeten ook n zadel hebben dus ff kiezen op welke volgorde, en dan raad je t vast, eerst de paarden dan ik ;)

Ze komen ook wel, wees maar niet bang...

11.01
Mossel schreef:

[ Afbeelding ]

En toen was het stil...
Als ik dit zo lees komt het op mij over alsof je het alsmaar vooruit schuift, je bent verhuisd, maar we zitten inmiddels 3 maanden verder dus ik mag toch hopen dat dat wel zo'n beetje voorbij is. Als er een andere reden is zou je misschien meer begrip kunnen krijgen door open en duidelijk te zijn.

Wat ik nog het meest jammer vind is dat je nu zegt ik ga er geen woorden aan vuil maken. Wees dan ook een wijf en kom op zijn minst met duidelijkheid of ze wel of niet nog komen. En met nu bedoel ik dan binnen een paar weken, en niet binnen een paar maanden. Vind het wel frapant dat Evelyn in een andere fotomeeting topic pas ook op mij reageerde met "zucht, het komt toch niet aan... ". Zit me serieus af te vragen wat ik jullie heb misdaan dat jij/jullie je zo opstellen...

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 23:05

Ten eerste heb ik niks te maken met wat er tussen jou en Eef speelt. Ten 2de waarom moet ik tegen vreemde open en bloot zeggen wat er in MIJN leven allemaal gaande is?! Dat is privé! Daarbij heb ik al een paar keer gezegd dat ze komen en alsnog zeg dat ze komen, komen ze ook wel alleen ik kan ook niet toveren er gaat veel tijd in zitten en ik denk dat de modellen daar geen weet van hebben hoeveel tijd al die foto's kosten.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-13 23:15

Ik hoef geen details, maar jij zegt steeds ze komen wel, ik ga zsm weer bezig, ik ben rustig aan weer begonnen... En t duurt maar.. Denk dat je zelf een stuk meer begrip kweekt als je zegt wegens omstandigheden gaat het nu niet lukken, ik verwacht ..... wat foto's te kunnen tonen.

Ik bewerk en fotografeer zelf ook, maar heb nu alleen geen camera. Die heb ik verkocht ivm aanschaf uitzet, leen er nog wel eens een af en toe, en weet dus wel degelijk wat voor werk erin gaat zitten. Bovendien zijn er hier genoeg fotografen die het werk allang af hebben, dus dat vind ik geen excuus meer, weet je ook van te voren.

Nogmaals, ik vind niet erg om te wachten. Wel om in een gapend gat te kijken met grote vraagtekens, en reiskosten die er nog aan betaald heb ook, vanwege alleen een portfolio wat me aansprak.

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 23:19

Enig idee hoeveel foto's ik heb geschoten? Nee? Dan kan je mij ook niet vergelijken met de andere die al wel klaar zijn, dat kan überhaupt niet want je kent mijn leven niet. Nogmaals die foto's komen echt wel wees maar niet bang, maar ik heb nu geen laptop dus ik kan je nu ook niet zeggen wanneer ik ze af ga hebben dat kan ik pas zeggen als dat ding weer normaal werkt

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-13 23:21

Prima.

Elvi_Elisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 07:47

*komt binnenvallen*

mijn laatste linkjes van upgeloade foto's, heb i kdie wel geplaatst?
of zijn er mensen zonder foto's?
want heb alles wel op photobucket staan, maar kon mn laatste linkjes zo 1,2,3 niet vinden :=

zazaza

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 18:24

hey, laten we het gezellig houden. Het was toch ook vooral bedoeld als een leuke ervaring samen? Ik heb veel leuke foto's van mijn (niet zo brave) Avellana. Ik wacht inderdaad nog op een aantal, en hoop dat ze nog komen. Maar niet ten koste van alles hoor..... Ik vond het in elk geval een goede ervaring, en vind dat nog steeds als ik wat langer moet wachten.

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 01:22

M,n laptop is weer tot leven geroepen. M,n werk is er nog even tussendoor gekomen, ik hoop dat ik jullie dinsdag uitsluitsel kan geven.

Muds

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 11:00

Fijn :)

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 11:39

Het spijt me echt dames ik zou vorige week al laten weten wanneer ik de foto's af zou hebben, helaas is toen mijn paard ziek geworden, ik had gehoopt daarna te kunnen beginnen maar ben nu zelf ziek.

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 12:46

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 12:47

Laatst bijgewerkt door Jorinda op 19-02-13 12:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-13 12:48

Dit is Sterrin vd Gorterstraat, eigenaresse is sterretjeLUX @bokt, Sterrin staat nabij Assen.
Prachtig dier he? Helemaal met je eens hoor :D Leuke eigenaresse ook! ;)