Nja mijn idee zal hetzelfde zijn, alleen via een andere site Dan krijgt ieder paard een eigen pagina..Maar moet nu eerst met mn eigen paard naar de dierenarts, dus dat doe ik straks
ik zet alle foto's online momenteel via picasa zal op facebook me website er bij zetten al is er al ff niks aan gedaan maar zal ook daar alle linkjes er bij zetten
Ik heb al 1 topic gemaakt.Deel 2topic heb ik ook een goed excuus voor :Snackie @ [ITP] Tinker Jaron is schitterend wit op de fotomeeting
heb ze daar tot nu toe altijd besteld en goede levering en ook als er wat mis mee is sturen ze direct nieuwe foto's
Oke dat is wel super. Maar wat bedoelen ze met de voglende cijfertjes? Dit staat bij de prijzen van de afdrukken.Bijvoorbeeld: Fuji Digital Professional DP II Papier 1-49 50-99 100+
Ja precies! Nou helemaal duidelijk. Thanks voor je antwoord.Haha zag bij de foto's van Whally een verdwaalde foto van mezelf Monique
ja raar he zelfde moment helaas ben ik niet heel tevreden over me foto's had er aantal niet scherp bij enzo bah beter opletten waar me scherp stel puntje staat ohhh ja ik zet jouw foto van je zelf op fb krijg hem niet geupload helaas
Ik heb heel veel foto's weg moeten gooien omdat ik ook niet goed had scherp gesteld. En er zaten heel gave momenten bij