(wel een hoog King gehalte

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
loulou schreef:Gave foto's van king. En dat jongetje![]()
En die foto van boyik schrok me rot toen dat gebeurde. Ik vond hem ook wel erg brutaal hoor, hij kwam constant in jouw ruimte, heb hem ook een keer naar je zien happen.
DesireeK schreef:Even een vraag aan alle modellen. En dan bedoel ik de dames die er bij warenhebben jullie er een probleem mee als er foto's van jullie samen met paard op facebook komen?
Het is namelijk wel zo eerlijk om dat eerst even te vragen voor ik iets post.. Van een aantal weet ik wel dat het geen probleem is.
Dus laat het maar even weten wat je ervan vind
DesireeK schreef:Even een vraag aan alle modellen. En dan bedoel ik de dames die er bij warenhebben jullie er een probleem mee als er foto's van jullie samen met paard op facebook komen?
Het is namelijk wel zo eerlijk om dat eerst even te vragen voor ik iets post.. Van een aantal weet ik wel dat het geen probleem is.
Killyenn schreef:Wat goed dat je met een trainer aan de slag bentIk vind het echt een paard met een hele toffe uitstraling, geen makkelijk dier maar met de juiste begeleiding heb je wel een prachtig paard onder je kont
kiddokids schreef:thanks loulou
het is ook een clown ook en nergens bang voor
dees voor mij geen probleem
(ken hem dan wel makkelijk delen)
Painttobe mijn respect meid. jeetje schrok ook van die foto
hoelang heb je hem al
ja duidelijk en conseqent zijn, zijn echt net kinderen.
anders lopen ze over je heen
goed bezig zo samen met je trainer..