Pfft Marlies.. hoe krijg je het toch voor elkaar. Ik heb echt veel moeite met dat dikke touw weg te werken bij Finn. Jij geen last van zo te zien ..
Die laatste! Daar kijk het jongetje alleen moeilijk door de zon..daar heb ik er ook tig van maar vind ik niet mooi. En op die van mij kijkt Kleintje ook nergens leuk...
Ik weet niet waar ik last van had gister, maar het merendeel van mn foto's komen niet door mn eigen keuring heen... Baal er van, want ik heb er tegelijkertijd ook hele mooie tussen zitten
Ja beetje moeilijk kijkt 'ie wel, maar vind het ook wel weer een grappig hoofd tegelijkertijd .. Niet zo hard voor jezelf zijn Ilona! Die op je FB was toch mooi!?
Deze twee ben ik heel blij mee:1.2.Maar wat ik veel had gister was bewegingsonscherpte...Normaal lukt het mij wel dat te voorkomen, maar gister dus blijkbaar niet
Ja precies en vervolgens heb ik daar tegenover 20 onscherpe foto's... Maar goed, even goed selecteren en volgende week een nieuwe ronde en een nieuwe kans...
Jolijneniris schreef:dieeeeee is zoooo leuk Ja ik vind hem ook erg leuk.Jullie zijn erg leuk met zn 2-tjes En daar hoort toch zo'n foto bij
Haha ja logisch Marlies, ik laat alleen de goede zien hoor op internet Van de week komt de rest eraan, ga nu even hard aan mn wiskunde