http://static.zoom.nl/27871671478412BE7 ... l-inge.jpg
(dan alleen niet zo naakt)
dit bedoelde ik
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Citaat:Groep 1
1.
2.
3.
Groep 2
1.
2.
3.
Groep 3
1.
2.
3.
Groep 4
1.
2.
3.
Groep 5
1.
2.
3.
Citaat:Jamieshanin | geen ervaring | Barok/modern | wilt samen met Jolien glitteren
Broertje | geen ervaring | Klassiek
solarpleure | redelijk ervaren | klassiek | voorkeur voor broertje
Nikip | ervaring | badass
goldenarrow | ervaring onbekend | klassiek
Angelspirit | verlegen met camera op harses | modern | enthousiaste coach nodig
Malenka | geen ervaring | bruid/klassiek/steampunk | wilt graag met bruidsjurk, heeft mattie met veel ervaring
Denise1984 | redelijk ervaren | barok
Juulxx | onbekend | modern
Joolien | ervaring | modern | glitter
Tammy | ervaring | klassiek/modern
Maratjesammy | redelijk ervaren | barok | samen met zus
Maratjesammy | onbekend | barok | samen met zus
Lipydo's broertje | onbekend | onbekend
_Nelleke_ | Geen ervaring | Rode ogen, zwarte cape. Jane twilight.
) En het groepje van NiKip is de overige, maar daarbij denk ik dat het badass van Nikip met het steampunk van Malenka goed gaat komen. En het bruidsjurk ding met het broertje van Lipydo. En dan moet het badass van Nikip met het broertje van Lipydo ook gewoon goed samen gaan. 
Geloof dat paar groepjes iig ook een of meerdere Speedlites hebben.
Ik heb er zelf een. Wendy weet ik niet. San, Jeff en Bella hebben ook Speedlites. Eens kijken of ik vd week nog een setje PW's kan scoren dan mag San mijn Cactusjes wel lenen. De body van Sharon kan de Speedlite van San wel draadloos aansturen.
Gelukkig heb ik nog even.

JamieShanin schreef:ja wel he maar dat is wel een danseres, ik ben lenig maar zo ...dat betwijfel ik...
Ik ben ook alles behalve lenig en helemaal niets met dansen gedaan, maar beetje raar springen voor je gevoel kunnen er leuke plaatjes uitkomen
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 8555_n.jpg
Lipydo schreef:Je hebt ook zwarte glitters?
Ik heb best een goed idee voor dat geglitter, maar het klinkt misschien nasty. Je hebt mooie grove losse glitters bij kunstbenodigheden winkels. Probleem is dus; hoe ga je die laten plakken? Je wilt geen vieze lijm natuurlijk op je huid. Oplossing: glijmiddelEcht waar, dat werkt heel goed. Dit is in mijn ogen mooier dan een nude shirt.
Joolien schreef:Lipydo schreef:Je hebt ook zwarte glitters?
Ik heb best een goed idee voor dat geglitter, maar het klinkt misschien nasty. Je hebt mooie grove losse glitters bij kunstbenodigheden winkels. Probleem is dus; hoe ga je die laten plakken? Je wilt geen vieze lijm natuurlijk op je huid. Oplossing: glijmiddelEcht waar, dat werkt heel goed. Dit is in mijn ogen mooier dan een nude shirt.
Smeer jij me in