heeeelll gaaff!! mijn god!! hoe moet ik gaan kiezen dan... hahah echt wat een gave foto's!! die hier boven ook weer zoo gaaf!! Jessie zzooveeelll mooie foto's!! ppfff kiezen? Hoe dan!!
Nescafe. bedankt voor de niet tagg op FB. mijn niet-paarden-vrienden en collega's worden langzamerhand beetje gek van alle paarden foto's ! hahah heel mooi gedaan echt super!! en die twee van alleen gold s hoofd!! weer heel anders dan de andere fotograven.. heeuulll gaaf!! kan het wel 10 duizend keer zeggen.. kan de hele dag foto's zitten kijken haha
en winner91.. weet niet of je een vriend heb, maar hij moet zich nou toch wel een beetje zorgen ga maken geloof ik!! hahahhaha wat een foto joh!! hahahaha
Pff nou hier voel ik me iets beter dus ga vanavond ook weer aan de slag voor jullie. Lijkt wel alsof ik helemaal geen vrije tijd heb vergeleken de andere fotografen haha ben ik de enige die nog nietsa op t foruim heeft geplaatst? Ja zeker? Eerst vanmiddag naar mn eigen lieve paard, morgen kwart voor 8 op t wedstrijdterrein zijn dus ga vanmiddag alles vast regelen en dan maar duimen dat ze nog netjes is morgen!