KirstenVosje schreef:Fotografen, wat vragen jullie voor nabestellingen?
Dat wil ik ook wel graag weten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Seven schreef:We moeten wel de zelfde prijzen aanhouden anders kan iemand door een duurdere prijs evt aankopen mis lopen ookal is die foto misschien mooier.
Of zeg ik nu iets heel raars
Seven schreef:We moeten wel de zelfde prijzen aanhouden anders kan iemand door een duurdere prijs evt aankopen mis lopen ookal is die foto misschien mooier.
Of zeg ik nu iets heel raars
Moniquex schreef:Waarom doen jullie eigenlijk geen copyright op groot formaat foto's? (nieuwschierig) Ik vind dat namelijk nooit erg en juist mooi, net als bij een kunstenaarEn is ook reclame voor jullie!
Tsja prijzen vind ik lastig het liefst zou ik alles nabestellen op orgineel formaat, maar volgens mij ben ik dan 500 euro armer![]()
(en helaas nog steeds geen geldboom in de tuin
) Terwijl ik ze eigenlijk bijna nooit afdruk, maar dan heb je gewoon ook mooie scherpe foto's voor je bureaublad achtergrond en FB
KirstenVosje schreef:Moniquex schreef:Waarom doen jullie eigenlijk geen copyright op groot formaat foto's? (nieuwschierig) Ik vind dat namelijk nooit erg en juist mooi, net als bij een kunstenaarEn is ook reclame voor jullie!
Tsja prijzen vind ik lastig het liefst zou ik alles nabestellen op orgineel formaat, maar volgens mij ben ik dan 500 euro armer![]()
(en helaas nog steeds geen geldboom in de tuin
) Terwijl ik ze eigenlijk bijna nooit afdruk, maar dan heb je gewoon ook mooie scherpe foto's voor je bureaublad achtergrond en FB
Omdat foto's op groot formaat vaak gebruikt worden om bijvoorbeeld op canvas aan de muur te hangen. De meeste mensen vinden het dan mooier als er geen logo's ed op staan.