Haha, al die ongeduldige eigenaren van paarden ook! Trek het je niet aan; we'll sit and wait... We hebben tenslotte al zoveel mooie plaatjes van ons peerdjes nu!
Ik ben niet zozeer ongeduldig, heb al zoveel mooie plaatjes, t zijn er nu al veel te veel om te bestellen, hihih.
Maar ik moet wel zeggen dat ik het een beetje erg lang vind beginnen te duren inmiddels. We zijn nu 2,5 maand verder. Hopelijk snapt iedereen dat als je je als fotograaf opgeeft voor een meeting dat niet alleen voor de uitbreiding van jouw portfolio is, maar ook een service naar de modellen toe. Een model die erg makkelijk te winnen is als klant, mits je er goed mee om gaat. Dat wil zeggen nette kwaliteit én goede service.
Ik organiseer meer meetings en ga wel meenemen welke fotografen extreem langzaam of zelfs nagenoeg geen foto's afleveren, dan hebben fotografen die wel werk laten zien voorrang. Dat is niet om iemand te stangen, dat is om het voor iedereen leuk te houden. Hopelijk kan dat begrepen worden
Het spijt me echt enorm. Schaam me dood! Normaal ben ik altijd met 2 weken klaar maar nu ... ik weet ook niet wat te zeggen. Ik denk ook dat ik niet vaker op een meeting wil fotograferen want als het zo gaat dan snap ik dat mensen liever voor iemand anders kiezen die sneller hun foto's klaar hebben. En zo wil ik ook niet bekend staan. Dus het spijt me enorm. Ik heb mezelf beloofd dat ik vandaag/morgen alles ga afmaken.
Ook exuses van mij, ik heb het ook snel af maar helaas werkte laptop niet mee nog steeds niet. Ik zal even vragen of ik op mn moeder haar computer mag werken dan heb ik het zo af