Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bellatrix schreef:Die 3e van mij is bijgesneden, dus het origineel is iets anders. Zal zo of vanavond even kijken of ik deze 3 opnieuw kan bewerken voor je.
Anne_mieke88 schreef:Bellatrix schreef:Die 3e van mij is bijgesneden, dus het origineel is iets anders. Zal zo of vanavond even kijken of ik deze 3 opnieuw kan bewerken voor je.
Marlies je bent echt een topper.
Misschien kan je mij de prijzen even via PB sturen, dan wil ik deze sowieso bij deze bestellen evenals deze:
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... =3&theater
als je dan toch al bezig bent.
Verder komen er misschien nog wel een paar die ik graag als groot bestand wil hebben. Maar ligt ook beetje aan de pice zegmaar
van andere fotograven heb ik ook al een aantal favoriet die ik ook graag als groot bestand wil. Iemand die nog meer zijn prijzenlijst naar mij wil PB en?
Anne_mieke88 schreef:Laurahh schreef:Mijn prijzenlijst voor afdrukken staan trouwens op mn site (zie onderschrift)
ok is goed, wil overigens geen afdrukken maar origineel formaat zodat ik er zelf wat leuke dingen mee kan doen
je kan ze hier plaatsen dan kan ik uitkiezen welke ik leuk vind en wil na bestellen.