Ik vind zelf ook niet echt dat je op weer bericht aan kan, Staat overal net weer anders zo ook vandaag met enkele buien hier hebben we een strakke blauwe lucht geen wolk te bekennen, Dus dat zal dan wel later op de dag zijn, vind sowieso dat we beter tot morgen kunnen wachten omdat die weer kaarten ook regelmatig nog kunnen veranderen..
Ja het zou banketstaaf zijn als we nu een besluit maken, En het zondag toch wel redelijk mooi weer word!
Neskolay
Geplaatst: 20-04-12 10:14
vroli1 schreef:
hier ook stralen mooi weer en een strak blauwe lucht.. dus laten we het tot op het laatst afwachten
Idd hier idem terwijl eerst de voorspelling voor de hele week niet best was. De hele week heeft de zon geschenen met af en toe plaatselijke bui en nu een strakke blauwe lucht.
Rennie89
Geplaatst: 20-04-12 10:20
wil jullie even hoop geven, zelfs als het knoeperhard regent kun je nog leuke foto's maken
(heb ik alle regendruppels weggewerkt)
_Pien_
Geplaatst: 20-04-12 11:40
Hey Dames, Ik als model vind beide (mooi weer/beetje regen) niet erg (of het moet wel heel extreem uit de lucht vallen ). Mocht het toch verzet worden vind ik dat geen probleem en zie ik de nieuwe data wel tegemoet, zoveel wedstrijden heb ik toch nog niet ingepland.
Ik hou morgen wel even in de gaten en als ik piet zijn weerberichten hoor.....ggggrrrrr...worden we niet blij van .
Hoe hebben jullie dat toen gedaan met het drooghouden van je apparatuur? Even nieuwsgierig wat ik dan zondag eventueel extra moet meenemen.
Rennie89
Geplaatst: 20-04-12 11:46
essy87 schreef:
Hoe hebben jullie dat toen gedaan met het drooghouden van je apparatuur? Even nieuwsgierig wat ik dan zondag eventueel extra moet meenemen.
Mijn apparatuur was zeiknat
Saskiaa_
Geplaatst: 20-04-12 11:48
Ik heb hem toen op een gegeven moment in de tas gestopt, want foto's maken ging niet meer (tas is waterdicht). Heb ook een tijdje onder een paraplu gestaan, maar dat was niet een heel groot succes in combinatie met foto's maken. Maar toen was het al zijknat. Thuis goed laten drogen, camera heeft er niets aan overgehouden.
Oei, dat lijkt me niet goed voor je apparatuur. Wat spatjes kan het wel hebben, maar zeiknat... Straks gaat er wel wat mis, heb toch dure apparatuur bij me... Maar kan me inderdaad voorstellen dat met een paraplu ook geen succes is
Rennie89
Geplaatst: 20-04-12 11:50
essy87 schreef:
Oei, dat lijkt me niet goed voor je apparatuur. Wat spatjes kan het wel hebben, maar zeiknat... Straks gaat er wel wat mis, heb toch dure apparatuur bij me... Maar kan me inderdaad voorstellen dat met een paraplu ook geen succes is
dat lijkt indd wel erg mooi nog! Maar de bloementjes doen 't hem ook. Ik ben 3 weken geleden op de hei in beilen geweest Maar toen was nog niks in bloei. Das dan wel jammer als de zon ook niet schijnt.
Ons model denkt dat hij van suiker is en heeft dus echt een hekel aan regen, en heeft hij geluk dat zijn vrouwtjes dat ook hebben, kijk beetje regen vind ik niet erg, maar zou het zonde vinden dat we een stuk rijden en dat alles door regen verpest word. Het is hier nu ook nog mooi maar er komen al heel wat wolken aan en zo gaat het dagelijks tenslotte niets is zo veranderlijk als het weer!
Het moet inderdaad niet de hele dag plensen! Misschien dat we ook wat eerder moeten beginnen aangezien de buien afgelopen week steeds later op de dag begonnen en s'ochtends is het wel mooi weer!
de auto die ik heb geregeld heeft de eigenaar eerst mee naar een overnachting van haar werk en is om 10 uur weer op urk.. zodat ik om 11 uur bij jullie kan zijn..
Dan is het inderdaad niet verstandig om te veranderen van tijd, hoop echt dat het zulk weer word als vandaag het is bij ons de gehele dag al zonnig alleen vanmiddag was het enkele uurtjes wat bewolkt!
Ik kan ook niet voor 11 uur aanwezig zijn. Kijk, een beetje erg vind ik niet erg maar ik heb geen 2.8 lens dus de kwaliteit zal er bij alleen maar minder. Bij ons regent het de hele week al wel heel erg.
Ach we wachten wel af! Op buienradar kun je op plaats zoeken, daar kunnen we morgen ook nog op kijken.