Apollo staat op weebly ...Sorry mensen het gaat echt niet sneller late dienst en dan ook allerlei andere zaken tussendoor krijgen.Gelukkig weekend
wauw,ben er echt super blij mee! Bedankt bedankt bedankt! Was jij de fotograaf die van Apollo een nek foto had gemaakt?
Fading schreef:[ Afbeelding ]Ik krijg echt heel veel oeh, ah's, wauw, mooi. prachtig en kwijl op deze foto via FB ik vind hem zelf ook prachtig!
MustangII schreef:Aqanto staat erop en heb je toegevoegd op de gezichtensite ff op F5 gedrukt site staat hele dag open Zitten mooie tussen Deze is kandidaat als tuinposter! (Straks heel mijn huis en tuin vol met lijstjes en vergrotingen )
Yvettee93 schreef:Hmmmmmm ik heb fotografie kriebels, ik baal dat ik niet heel de dag heb gefotografeerd haha.Je gaat met deel 2 ook gewoon mee, met je camera! Die kandidaat voor die tuinposter is inderdaad erg leuk! Is weer 'ns wat anders!
Leverage schreef:Yvettee93 schreef:Hmmmmmm ik heb fotografie kriebels, ik baal dat ik niet heel de dag heb gefotografeerd haha.Je gaat met deel 2 ook gewoon mee, met je camera! Die kandidaat voor die tuinposter is inderdaad erg leuk! Is weer 'ns wat anders! Goed idee inderdaad!
Klopt, ik moet de foto's ook nog afwerken en op de weebly zetten, maar doe dat pas als ik alle foto's af heb dus ook de rijfoto'sEn gezien ik het nu erg druk heb weet ik niet wanneer ze af zijn