De link van die site? Daar staat nog niets op geloof ik. Ik bewerk eerst alles en dan pas zet ik ze op die site. Ze komen ook allemaal op mijn FB te staan dus je kan mij daar ook toevoegen.
Ik heb vanavond pas weer tijd om verder te gaan met de foto's. Zo eerst naar stal, dan verjaardag en dan nog even naar mijn moeder. En als de kinderen dan slapen ga ik weer even aan de slag.
De link van die site? Daar staat nog niets op geloof ik. Ik bewerk eerst alles en dan pas zet ik ze op die site. Ze komen ook allemaal op mijn FB te staan dus je kan mij daar ook toevoegen.
Ik heb geen facebook
ch_ntii123
Geplaatst: 30-06-13 10:51
Jolijneniris schreef:
ik vond dat bruine western paard ( ben nietzo goed in namen ) echt een schatje zo rustig ♥
jolijn kijkt heel schattig op dieee
Dat was mijn binkie, LS Sweet Treasure , toepasselijke naam.
Jolijneniris
Geplaatst: 30-06-13 12:05
ch_ntii123 schreef:
Jolijneniris schreef:
ik vond dat bruine western paard ( ben nietzo goed in namen ) echt een schatje zo rustig ♥
jolijn kijkt heel schattig op dieee
Dat was mijn binkie, LS Sweet Treasure , toepasselijke naam.
Zo weer thuis, ga er hopelijk vanavond al mee bezig en anders morgen...
Ga mn best doen het zo snel mogelijk af te hebben, maar donderdag heb ik een belangrijke toets en een presentatie dus studie gaat wel eventjes voor. Hopelijk hebben de modellen daar begrip voor, zal tussendoor proberen wel foto's klaar te hebben zodat ik ze uiterlijk vrijdag op de site kan gooien