Ik moet echt mijn complimenten geven aan hoe snel de fotografen de foto's bewerken! Ik dacht dat duurt wel een poosje Echt super goed
Bellatrix schreef:Pluisje is ook Vinden de paarden eigenaren het goed als ik een topic open met foto's van de meeting?Natuurlijk! Zag al een linkje, ga zo bewonderen. En ik blijf maar in herhaling vallen, wat een gave platen hebben jullie gemaakt
Wat een gave foto's allemaal weer dames. Zo leuk om te zien dat de foto's zoo verschillend zijn van dezelfde paarden op dezelfde plek!
Als baasje niet kijkt...Dan doe ik mijn neusje naar beneden.................Gaat die mond een stukje open...................En net als ik dichterbij kom, heeft baasje door dat ik een hapje wil nemen En daarom keek ik dus niet zo blij...... Let niet op de kwaliteit haha
Leuk stephanie!Allemaal mooie foto's trouwens!! Vandaag helemaal geen tijd gehad door school Maar deze vond ik wel leuk van Storm haha Waaaar moet ik heen
Wahahahaha het monster! Ze had zoooo'n honger! Ze had heus geen extra portie muesli met olie en veel hooi gehad