Beterschap! Heb zo een shoot met Anne in een witte set.. Enige die ik met bandages heb.Hoop dat het wit mooi staat op de foto's!
@ Winner91: Bofkont!!! Ben totaaaaaaaaaaaal niet jaloers @ Jessietje: Dank je wel voor de prachtige foto's!
Ik heb mijn Avatar aangepast Voor het eerst sinds ruim een jaar Zodra alle foto's op het forum staan ga ik eens bekijken welke ik wil nabestellen.Er moeten er gewoon een paar aan de muur, zo gaaf zijn ze
Wow, net kwam Anne langs om rijfoto's van Baileys te maken. Dit was de 3e keer dat ik in de bak ging rijden maar wat ben ik blij met mn kanjer!
Hoe groot is Baileys eigenlijk? Snap dat je trots bent hij loopt supergoed voor een 3e keer in de bak!
Nikip, leuk topic!Winner rijden ziet er goed uit! daar mag je echt trots op zijn Macho staat ook op het forum! nu Bandito en Beggar nog en dan ben ik klaar met de ochtendgroep
@Winner: ben aan de losgooi bezig... effe wat wegwerk werk:p en dan de rijfoto's nog:Dedit: ben bezig aan de rijfoto's;) dan moet ik er nog 10 uitkiezen voor in het topic:p
wwhooeehooeoe!! ik zit te wachten hoor.. het is weer is dodelijk saai op werk.. dus ik hou het allemaal goed in de gaten haha!!