Nee sorry, dan doet straks iedereen het.. en is het niet meer iets van mijn foto;s !;)Timo, had jij al foto's van de meeting? Ben wel benieuwd eigenlijk
De foto's van Timo ben ik ook benieuwd naar, zag daar een paar gave tussen zitten na de meeting Ik snap goed dat je dat niet deelt groot gelijk
listiglistje,timo heeft een slim plan achter de hand stiekem,zolang fading haar geheim niet deelt komen er geen foto's
Nee, was ook niet serieus bedoeld hoor Femke Ik hoop dat ik snel wat foto's kan plaatsen maar internet loopt nogsteeds te kloten..Er komt van de week gelukkig iemand langs van UPC!
Bij mij staat timo er meestal zo groot op dat wegwerken geen optie meer is,laat staan als er zo'n man met zijn kind staat die ook in de weg staat
Fading schreef:Timo, moest je trouwens op bijna al m'n foto's wegwerkenSorry!!Ik hev inderdaad een reputatie vab in de weg staan.. Wek super weggewerkt!! Chapeaux!
timo heeft niet alleen last van in de weg staan,maar ook last van typ-problemen waarom kun je dat zo goed
deviltjh schreef:timo heeft niet alleen last van in de weg staan,maar ook last van typ-problemen waarom kun je dat zo goed Net een nieuwe telefoon..En ik ben echt niet gewend aan touchscreen (zoals je kunt zien)