O, dat heeft niet iedereen mee gekregen... Ik was niet voor niets laat, hij is vanmorgen over de kop geslagen met zijn fiets. Kin kapot en gat in zijn hoofd...Gelukkig geen signalen van een hersenschudding Maureen!
Dankje, ik zal het doorgeven! Hij heeft nu vooral een zere kaak, hij is hard op de grond geknald met zijn kin...
Ik ben topic nog steeds aan volgen en baal dat ik niet kon zeker nu ik de fotos zie @anouk vraagje waarom heb je op deene foto een giga copyright en op de ander niks xD klinkt niet echt logisch naar mijn idee ?
horsesm schreef:Ik ben topic nog steeds aan volgen en baal dat ik niet kon zeker nu ik de fotos zie @anouk vraagje waarom heb je op deene foto een giga copyright en op de ander niks xD klinkt niet echt logisch naar mijn idee ?Hahaha, goedemiddag
horsesm schreef:Bellatrix schreef:Denk dat ze het vergeten is op die ene foto hierboven...Is bij meerdere vandaar xDMandy, volgens mij alleen bij die ene hoor.. Edit: K zie er nu nog eentje.maar je hoeft me niet zo aan te vallen hoor