Madelon: Ik zou niet het laatste weekend van augustus kiezen aangezien de 31ste de merriekeuring van het NMPRS is en veel mensen daar naar toe zullen gaan
Eind juni is er ook een jeugdkeuring vlak daarna zou ook gaaf zijn en na de merriekeuring zou ik ook wel leuk vinden vorig jaar had ik de "hele" middagploeg met 2 merries met veulens en 1 losse merrie, en s'ochtends nog Armani haha had er 7 mee
Nog even de vraag, is er een van de fotograven die zijn foto van Heaven en/of Honey beschikbaar wil stellen voor de Penny. Ik betaal uiteraard wel voor de foto en je naam wordt genoemd in het blad. PB maar met de foto die je het meest geschikt vind, ik kan namelijk van sommige de kwaliteit niet zo goed beoordelen, of ze scherp zijn etc.
Ilona
Geplaatst: 29-04-13 15:26
Die van mij mogen gebruikt worden, heb er alleen helaas niet zo veel van die twee..
Ja die van mij mag je wel gebruiken, vanavond staan ze in ieder geval online, de foto's dan kan ik wel even voor je kijken welke foto geschikt is, heb je voorkeur voor standfoto, hoofdfoto of losgooifoto?
Mijne mogen ook gebruikt worden, maar vind dat je beter die van iemand anders kan nemen haha Ik ben nog wat losgooi aan het doen, ik doe er straks ook een paar online waar het lint nog op staat, dit omdat ik tijd te kort kom ondanks dat ik vakantie heb, hem namelijk wel erg druk met leren en school..