Dus als m'n nichtje de deur uit is, kan ik verder!
Gaaf die van Caitlin Erna! Springen er echt uit zo met dat zwarte shirt en lichte achtergrond.
Stephzdesign
Geplaatst: 26-02-14 18:28
Angel___ schreef:
Stephzdesign schreef:
Nog eventjes 2 logos afmaken en dan jullie fotos. Excuses dat het wat langer duurt.
Ik ben benieuwd!
Haha ik ook wat jullie ervan vinden . Moet nog 1 logo de laatste puntjes op de i zetten. En daarna kan k met de fotos verder. Al wil ik eigenlijk eerst mijn eigen logo af hebben.
Naar Cindy ga ik morgen nog even naar kijken, daar ben ik nog niet helemaal tevreden over. Die ga ik nog even dubbelchecken!
Ik heb trouwens écht weinig foto's gemaakt, 243 totaal Gelukkig kan ik er aardig wat van gebruiken "Vroeger" schoot ik er gerust 1200 tot 1300 op een meeting Al scheelt dit wel enorm veel tijd
Ik zat ook altijd ruim boven de 1000 bij een meeting. Ik had er deze keer rond de 300. Nu scheelt het natuurlijk wel dat we maar 4 modellen hadden en geen 8, maar dan nog zijn het niet veel foto's.
Melanie is ook af. Had haar als laatste van de modellen dus minder foto's. Maar andere fotografen hebben er genoeg dus moet goed komen . Ik heb dus alle modellen ingeleverd. Ben benieuwd naar de rest
Haha goed! Even een datum prikken met z'n allen, dan ga ik wat berichtjes op modellenpagina's gooien op FB. Het móet nu doorgaan!
We hebben al eens eerder een poging gedaan, maar de Bokkers lenen niet graag vriendjes uit denk ik
Hoffa
Geplaatst: 27-02-14 23:33
Ik heb mijn foto's ook bewerkt, deleten is niet mijn sterkste punt Maar ik had dan ook gelukkig geen 1300 foto's ik zat iets over de 400, maar scheelt natuurlijk dat het maar 4 modellen waren en dat we maar een half uurtje per model hadden.