Haha, ja we hebben elkaar lang niet gezien, dus moeten sws nog een keer afspreken. Marjolein was vorig jaar samen met Lenneke op ponykamp op het ponyhof
Amber27
Geplaatst: 04-07-13 23:50
EllisL schreef:
Haha, ja we hebben elkaar lang niet gezien, dus moeten sws nog een keer afspreken. Marjolein was vorig jaar samen met Lenneke op ponykamp op het ponyhof
haaa lenneke rijd bij mij op de club
EllisL
Geplaatst: 04-07-13 23:51
Amber27 schreef:
EllisL schreef:
Nogmaals, als er nog wat weggewerkt moet worden hoor ik dat graag
Evelyne
Geplaatst: 05-07-13 21:51
Zo, ik heb nu alle foto's af! De laatste waren van Victory en die ga ik nu op mijn facebook zetten Daar staan dus al mijn foto's van de meeting,voor een linkje kijk dan ff naar mijn onderschrift! Mocht je wat op groot formaat willen hebben dan kun je me een pbtje sturen voor de prijzen
oke mensen jullie moeten mij echt even helpen kiezen. ik wil één foto uit laten vergroten voor de eigenaar van vic. maar ik heb dus echt geen idee welke he.. welke zouden jullie doen? op mijn facebook staan ze allemaal https://www.facebook.com/amberonia/medi ... 333&type=3
Ellis: ik heb n bestelling geplaatst. Wil die fotos graag hebben. Kun je nog wel zo goed als mogelijk touwtjes e alles wegwerken op de bestelde fotos? Zag ook op een foto nog een beetje aanwezig photoshopstreepje. Kun je dat ook nog even straktrekken? Kan niet wachten tot ze er zijn! Lekker me huis mee volplakken. haha. zal t vriendje leuk vinden
Even een reactie vanuit Kroatië. Die maatschappij drukt de fotos af die op die site staan dus die je geselecteerd had. Ik kan dan geen touwtjes meer wegwerken. Het handigst was als je even een pbtje had gestuurd voordat je besteld had...
Kun je de bestelling nog annuleren? Anders vinden we daar via pb wel even een oplossing voor
maria1991
Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-13 10:57
Steefvicky: ik kan van jou maar weinig fotos vinden. Klopt het dat je er maar drie per paard hebt? Of zoek ik niet goed ?