Ik ga een deze dagen inderdaad een nieuwe datumprikker opzetten! En dan hopelijk hebben we ook snel een datum

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
valiantS schreef:showteam schreef:Joaaah! Ik zit hier al een tijdje mee te lezen om te kijken of er toevallig een fotografenplekje vrij komt als het zo ver is.
Maar Mistic super tof idee met kerst thema, pin-up vintage kerstfotos lijkt mij echt tof!
Ik ga weer verder meelezen en wacht af wat het wordt en of er misschien straks een plekje is
Aansluiten in rijen van 3......
Jikkeee schreef:lovelanga schreef:Is er al een datumprikker uitgegooid inmiddels?zoja dan heb ik ehm niet gekregenWinterthema vind ik hartstikke vet
![]()
Nee
Laatste dagen stage en moest nog wat dingen afronden. Dus vandaar dat het wat later wordt.. excuus
babli schreef:Jikkeee schreef:Nee
Laatste dagen stage en moest nog wat dingen afronden. Dus vandaar dat het wat later wordt.. excuus
Misschien is er iemand anders die alvast een datumprikker kan aanmaken? We zijn namelijk al vanaf augustus bezig om iets te plannen
Jikkeee schreef:Modellen:
1.Mandy (Babli)
2.Zus Mandy (Christel)
3.Christa (lovelanga)
4.Arizona (arizonagreen)
5.Isabelle (Sologirl)
6.Alice (xAlice)
7. ...
8. ...
Fotografen:
1.Erna (Erna_)
2.Jikke (Jikkeee)
3.Mistic (Nadia)
4.Natasja (NatassJa)
5.Robin (Rhyddid)
Angelique (Seni)
6.Rachelle (RdLFoto)
7.Amy (AZNLady)
Extra fotografen:
1.Demi (DShots)
2. ValiantS
3. Ysra_Karlijn
4. Peca
5. Showteam
Seni schreef:Naar Leerdam Jikkeee, dus end uit de richting hihi, maar ik kijk gewoon wat jullie in gedachte hebben en dan kijk ik even of het haalbaar is om heen te rijden.
Mail ook gehad, zal 'm gelijk even invullen!
Edit: das stom, je kunt er tegenwoordig geen opmerkingen meer bij plaatsen? Bij mij is het wel nog beetje afhankelijk van mijn werkrooster. Maar voor nu lijkt het er zo uit te gaan zien, alleen Januari en Februari heb ik nog geen rooster van.
DShots schreef:Ik heb mn mail niet gegeven dus heb geen datumprikker. Ik wacht dan wel even de datum af