De foto's van Floyd staan op mijn site Morgen heb ik een betaalde fotoreportage deze gaat dus weer even voor, maar wil voor volgende week zaterdag alles afhebben
Vette plaatjes hoor ellis! Ik ben momenteel uber lui.( lees druk) dus heb mn foto's zo online geknald. Als iemand wat bewerkt wilt hebben, hoor ik t vast.
Super Maria! Vinden jullie t erg als ik de touwtjes even niet wegwerk? Kan natuurlijk wel op aanvraag Wil alles online hebben voor ik zelf op vakantie ga en t heeft nogal wat vertraging opgelopen...
Ik moet Royal, Flame, Victory en Rhoda namelijk nog
Ellis, is het goed als ik nabestel na 10 augustus (als je begrijpt wat ik bedoel? ).
Ik moet sowieso nog ff nadenken welke foto's ik graag wil hebben En ook nog ff overleggen met Letiets en moeders, want die willen ook graag foto's hebben
Amber27
Geplaatst: 04-07-13 23:14
echt zo'n supergave foto's he.. ik vind jou close-ups zo mooi dit wordt echt nog moeilijk kiezen voor een uitvergroting
Ersiel is goed hoor Ik snap t helemaal hoor Ze staan sws op de nabestelpagina 1 jaar, daarna haal ik ze offline, maar staan ze nog op mijn harde schijf dus je kunt er altijd naar vragen.
Ik houd inderdaad van close-ups, bij deze meeting heb ik er wat meer mee ge-experimenteerd. Haha dan wens ik je succes met kiezen