Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Joolien schreef:AngelSpirit schreef:Als je net gepost hebt het kruisje helemaal rechts (vlak bij het rode uitroeptekentje)
Verdomd!Ik zit al lang op bokt maar dat wist ik niet
Lara schreef:Er wordt sowieso nog geselecteerdalles word zaterdag bekend gemaakt tegelijk.
Nog wat contact met het chateau, vanwege de grote groep worden de kosten hoger: 4,- pp
Ik wil dit onder het kopje eigen risico laten vallen voor de deelnemers. Doe je mee en kom je gewoon, geen probleem. Moet jij je afmelden en komt er een vervanger dan betaald die het aan jou terug. Meld jij je lastminute af en komt er geen vervanger dan krijg je je geld niet terug.
Ik maak de lijst zaterdag bekend en vanaf dan hebbeb jullie een week het geld over te maken en wie dit met ongeldige reden niet optijd doet zal iemand anders voor gekozen worden. Dit omdat het on totaal om 100,- gaat en dat kan ik niet voorschieten. Wil niet puntje bij paaltje achter al het geld moeten gaan.
Stroom gebruiken was geen probleem
Lara schreef:Zoals gezegd wilde ik ook dat iedereen tijdig het geld over zou maken
Vóór volgende week woensdag dient de 4 euro dus overgemaakt te zijn. Stuur een pbtje voor mijn rekeningnumer