ik heb even de site bekeken ( lukte niet op mn telefoon en zit niet zo vaak op de laptop) maar daar staan ook echt gave platen tussen die ik hier nog niet gezien heb!
zetten alle fotograven hun foto's op die site? dat dacht ik namelijk bij de vorige meeting ook alleen toen deden sommige dat toch niet en stonden de fotos ergens anders..
De meeste foto's staan op de site Ben nog heel even bezig met wat losgooi foto's van sommige paarden. Hierbij wel de klink linkjes (2 alvast) van de albums in een berichtje (staan ook wel op de site, maar die zijn niet aanklikbaar) Ben over het algemeen best wel tevreden, van sommige paarden helaas niet zulke goede foto's B&Z&D; Klik Heaven&Honey; Klik
Ik wacht nog even af tot alle fotografen de foto's op de weebly website hebben staan en ga er dan een aantal uitkiezen om te bestellen. Sowieso al 2 hele gave in gedachten die hier mega groot (90x40 ongeveer) in de woonkamer komen hihi
Ik heb ook eindelijk weer tijd! Ben nu halverwege met die van Sascha. Alles uitgezocht etc. Nu nog even alles verkleinen en naampie erop en online
hamsterfan
Geplaatst: 24-04-13 17:28
Ik moet nog de losgooi foto's van; Blaze, Nelson (portret en los), Diva, Loverboy en Sueno en dan nog de foto's die ik van paardjes samen heb gemaakt Ben nu bezig met de losgooi foto's van Diva, die heb ik bijna af, Blaze en Diva hun portret foto's moeten ook nog op de site, Sueno en Loverboy staan kwa portret foto's al op de site .
Ik ga even een half uur wat foto's doen. Ben de laatste dagen niet lekker. Ik heb steeds zo'n hoofdpijn dat ik geen beeldscherm kan zien. Nu even door de pijn heen bijten
Wat een mooie foto's staan er van Tim op de site! Ga het nog moeilijk krijgen met uitkiezen. Ik wilde van Tim en mijn andere paard een fotoboekje maken met de mooiste foto's van de meetings, maar dat gaat een flink boek worden! Misschien allebei een eigen boek?