Fotomeeting Friesland 14 april *fotografen gezocht*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 19:08

haha!
ik zal wel eens even wat linkjes posten van 'mijn' foto's!! heb ook externe flitser is alleen van mijn opa geweest dus zo oud als em tsjah?
hahaIk ben denk ik wel de minst goede fotograaf van het lijstje xd daarom wil ik ook graag oefenen xd ik ben tot nu toe vooral bezig geweest met Natuurfotografie

Ensueno

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 20:14

Ik heb net te horen gekregen dat we een vergadering hebben op werk.. Fijn, dacht ik dat het nu beter uitkwam.. :\ Ik kan na de vergadering misschien nog wel komen, hangt ervan af hoelang de vergadering duurt en hoe lang de meeting duurt. Maar dan mis ik waarschijnlijk wel het eerste deel

EmmyJoycee

Re: Fotomeeting Friesland 14 april *fotografen gezocht*

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 20:20

ooh jammer Hannah :(Hoe laat zou je klaar zijn ongeveer dan? :o

daniquexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 20:26

Froukje_J schreef:
haha!
ik zal wel eens even wat linkjes posten van 'mijn' foto's!! heb ook externe flitser is alleen van mijn opa geweest dus zo oud als em tsjah?
hahaIk ben denk ik wel de minst goede fotograaf van het lijstje xd daarom wil ik ook graag oefenen xd ik ben tot nu toe vooral bezig geweest met Natuurfotografie

Daar is de meeting ook een beetje voor hè ! Ik ben ook beginnend ! Als je vragen heb zijn er genoeg fotografen die je kunnen helpen ! Ik zal ze vast ook wel ven om hulp schieten :)

Ensueno

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 20:26

Ik denk rond drie uur

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 20:29

fladdelover schreef:
Ik denk rond drie uur

Zou het dan nog wel zin hebben om te komen ? Een uur later is hij afgelopen zowat... :o

Ensueno

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 20:31

EmmyJoycee schreef:
fladdelover schreef:
Ik denk rond drie uur

Zou het dan nog wel zin hebben om te komen ? Een uur later is hij afgelopen zowat... :o

Dan heeft het inderdaad weinig nut..
Wat jammer! :(

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 20:31

Hmmm echt balen zeg :(

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 20:34

Dus je gaat niet meer mee Hannah? :(

Ensueno

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 21:24

EmmyJoycee schreef:
Dus je gaat niet meer mee Hannah? :(

Zolang de vergadering niet op magische wijze wordt verplaatst helaas niet nee.

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 21:25

Echt jammer zeg :( Dan zal ik je vand e lijst halen... Als hij opeens uit het niets word verplaatst ( dat hoop ik dan :+ ) Mag je er gewoon weer bij :)

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 21:27

Neeee niet verplaatsen!
Dan kan ik niet meer mee, Idinn gaat namenlijk de maandag er na weg.

edit; niet dat ik niet wil dat Fladdelover mee gaat hoor, maar ik zou graag nog foto's van Idinn hebben voor hij weg gaat ;)

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 21:37

Ik heb het ook niet over de fotomeeting ;) Maar over haar vergadering..

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 21:41

Ow okee, verkeerd begrepen :o ik schrok al haha
Hoeveel fotografen zijn er nu nog?

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 21:41

8 :)

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 21:43

Okee, leuk :)
Hebben ze ook nog een site? Vindt het leuk om sites van fotografen te kijken, dan zie ik een beetje wat voor foto's ze maken!
(heb die van jou ook al gekeken, dat zijn ook mooie foto's! :D )

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 21:44

finnens schreef:
Okee, leuk :)
Hebben ze ook nog een site? Vindt het leuk om sites van fotografen te kijken, dan zie ik een beetje wat voor foto's ze maken!
(heb die van jou ook al gekeken, dat zijn ook mooie foto's! :D )

Haha dankjewel :)

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 21:44

Algemene regels:
- Mee doen aan de meeting is op eigen risico.
- Neem zelf eten en drinken mee.
- Er zal daar waarschijnlijk geen wc zijn, dus houd daar rekening mee.

Regels modellen:
- Beide netjes en verzorg eruit zien, niet enorme vieze plekken op de kont van het paard bijvoorbeeld.
- Neem evt voor de zekerheid extra kleding mee, je weet maar nooit, misschien word je onder gekwijld door je paard en sta je gelijk een stuk minder mooi op de foto.
- Zorg ervoor dat je iets hebt voor je paard waar hij/zij de oortjes naar voren doet, ziet er een stuk mooier uit voor op de foto.
- Als je je paard los doet in de longeer ring, vertrouw je paard er dan ook van uit dat je paard er niet uitrent, anders lopen we na een lange tijd nog steeds te zoeken. Als je dit niet durft, mag je paard uiteraard aan de longeerlijn. Kleur van longeerlijn is handig om een effen kleur te zijn, makkelijker wegwerken voor de fotograaf.
- Het kan eventueel handig zijn als je iemand extra meehebt voor afleiden voor oortjes of het opruimen van je spullen/switchen van halster etc. Houd je spullen die je wilt omruilen wel dicht bij je, anders duurt het alleen maar langer voordat je kan beginnen met je foto's en is er minder tijd voor jou over.
- Door me te doen aan de fotomeeting geef je toestemming om de gemaakte foto's te laten gebruiken voor het portfolio van de fotograaf.
- Al wil je foto's nabestellen, moet je contact opnemen met de fotograaf en vragen naar de tarieven voor de bepaalde grootte, of op de site kijken van de fotograaf.

Regels fotografen:
- Gratis bestanden worden niet weggegeven.
- Per model rond de minimaal 10 foto's, meer mag uiteraard ook, dat ligt aan hoeveel goede foto's je hebt gemaakt.
- De foto's die maakt moeten voorzien zijn van een watermerk (klein logo van de fotograaf) en worden in klein formaat (600x800pix) gestuurd.
De foto's worden op een online webalbum van de fotograaf gezet.
- Foto's moeten binnen 4 weken online staan.
- De fotografen mogen uiteraard dingen vragen aan elkaar als ze bepaalde dingen niet weten tijdens de meeting zelf.
- Voor foto's wel op groot bestand te kunnen krijgen, kan je de fotograaf mailen (pben ) voor de prijzen van de na bestellingen.
- Kiezen een plekjes uit voor dat we beginnen met portetfoto's waar ze willen dat de modellen gaan staan :)

*Lijst met tijden komt zo snel mogelijk er weer te staan*

Fotografen :
1. Froukje_J
2. daniquexx
3. Flicka12
4. lifeofmarit
5. Iljavdm
6. Fair
7. Teigetje008
8. Monster_tos

Modellen:

1. Pietie - ikuhdecy // 3-jarige vosbonte welsh x arabier foto foto
2. Saskia - SCC ik heb een oude fries van bijna 25 die ontzettend cool is en nog gereden kan worden ! [ Afbeelding ] [ Afbeelding ]
Saskia- SCC ik heb tegelijk met de fries ook mijn My Little Pony shet. hij kan echt alles :P [ Afbeelding ] [ Afbeelding ]
3. Nadja - nadja15 foto
4. Emmy - EmmyJoyceefotofoto Manen zijn al een heel stuk langer.
5. Ketly - foto
6. Sofie - finnens - Idinn, IJslander - **KLIK**
7. Binne - New Forest
8. xxLady[/quote]
Laatst bijgewerkt door EmmyJoycee op 06-04-13 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt

daniquexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 21:50

Jeetje balen!! Hopelijk word het inderdaad verplaatst !

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 11:08

Ik heb geen site, maar kan hier wel een paar foto's plaatsen. Via facebook up ge load, dus de scherpte is bagger.
Ik maak alleen amper foto's van paarden, dus dat is nieuw! Maar dan hebben jullie al vast een idee :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nou hebben jullie een beetje een idee :)

Ensueno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 12:14

Mooie foto's! En is dat Froucke op de vijfde foto? :))

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 12:21

Froukje_J schreef:
haha!

Pas op met oude flitsers, deze hebben meestal een heel andere stroomsterkte die je moderne camera niet aankan. De camera's van vroeger waren heel anders, stalen frames zijn nu kunststof etc. Ik heb een lijst gevonden waar veel metingen van flitsers staan en of ze op de canon kunnen, ook kun je dit zelf meten. Deze lijst kan ik later voor je opzoeken, zit.nu op de telefoon. Maar pas op dus!

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 13:52

fladdelover schreef:

Het is Froucke op de 1e, 3e en 5e foto :P Is mijn stiefzusje. Jij kent haar ook gok ik ;)

Ensueno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 13:53

F_Orumster schreef:
Froukje_J schreef:
haha!

Pas op met oude flitsers, deze hebben meestal een heel andere stroomsterkte die je moderne camera niet aankan. De camera's van vroeger waren heel anders, stalen frames zijn nu kunststof etc. Ik heb een lijst gevonden waar veel metingen van flitsers staan en of ze op de canon kunnen, ook kun je dit zelf meten. Deze lijst kan ik later voor je opzoeken, zit.nu op de telefoon. Maar pas op dus!

Echt? Ik heb ook een bejaarde externe flitser. Gelukkig kan ik beter met mijn interne opschieten, waardoor ik de externe niet veel gebruik. Maar dan zal ik hem nu voorlopig helemaal niet meer gebruiken :=

Ensueno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 13:54

Monster_tos schreef:
fladdelover schreef:

Het is Froucke op de 1e, 3e en 5e foto :P Is mijn stiefzusje. Jij kent haar ook gok ik ;)

Oh haha, toevallig! Ik heb haar 2 keer gemeet, ik heb ooit met haar in een huiskamer topic gezeten.