Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Froukje_J schreef:haha!
ik zal wel eens even wat linkjes posten van 'mijn' foto's!! heb ook externe flitser is alleen van mijn opa geweest dus zo oud als em tsjah?
hahaIk ben denk ik wel de minst goede fotograaf van het lijstje xd daarom wil ik ook graag oefenen xd ik ben tot nu toe vooral bezig geweest met Natuurfotografie
Froukje_J schreef:haha!
ik zal wel eens even wat linkjes posten van 'mijn' foto's!! heb ook externe flitser is alleen van mijn opa geweest dus zo oud als em tsjah?
hahaIk ben denk ik wel de minst goede fotograaf van het lijstje xd daarom wil ik ook graag oefenen xd ik ben tot nu toe vooral bezig geweest met Natuurfotografie
F_Orumster schreef:Froukje_J schreef:haha!
Pas op met oude flitsers, deze hebben meestal een heel andere stroomsterkte die je moderne camera niet aankan. De camera's van vroeger waren heel anders, stalen frames zijn nu kunststof etc. Ik heb een lijst gevonden waar veel metingen van flitsers staan en of ze op de canon kunnen, ook kun je dit zelf meten. Deze lijst kan ik later voor je opzoeken, zit.nu op de telefoon. Maar pas op dus!