haha dierentuin is beschutter hier sta je op open terein!
Bagheera_206
Geplaatst: 05-02-12 21:17
Er zijn toch ook nog wel andere natuurgebieden dan OVP? Koud zal het wss wel zijn ja.
Marjo
Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-12 21:19
Als het volgende week nog steeds zo slecht weer is, denk ik dat ik ook afhaak en de meeting graag verplaats. Ik heb het ook niet zo breed met het geld, dus wil wel dat mijn dagje uit dan echt wat waard is
jah inderdaad met het eens verplaats het liever dan dan ik iets anders plan. wat mee ga ik dan niet zit namelijk hier ook met een hardloopwedstrijd van mijn nicht
Cchanny
Geplaatst: 05-02-12 21:25
Marjoow schreef:
Als het volgende week nog steeds zo slecht weer is, denk ik dat ik ook afhaak en de meeting graag verplaats. Ik heb het ook niet zo breed met het geld, dus wil wel dat mijn dagje uit dan echt wat waard is
Ik ook. Zelfde situatie.
Hier ook
Cchanny
Geplaatst: 05-02-12 21:34
Mootje schreef:
Wat is OVP
Oostvaarderse plassen.
Daisyree
Geplaatst: 05-02-12 21:35
Ik ga die kant gewoon op aangezien ik ook al een andere afspraak heb staan. Geen idee of ik later nog tijd heb om te meeten Eind februari begin maart zit hier vol met verjaardagen, maart gaat financieel sowieso niet lukken. Dan is het alweer April voor mij. Ik ga dus gewoon en zie wel wie ik daar tref.
NathalietjeB
Geplaatst: 06-02-12 13:06
pinkie87 schreef:
he nathalie waarom reageer je niet op jill haar vraag over der paardje?
zal ik vanavond ff doen sorry zit vaak op me mobiel ff te bokken en reageer dan ff snel en lees eerlijk gezegd dan geen pb's ja weet slechte eigenschap van mij sorry ...
Dapper Nathalie! Mocht die trouwens de 12de gereden dan ben ik er niet. Ik bedoel ik woon aan het begin van de route en wil die koorts dan wel eens van dichtbij zien.
Als het weer idd zo blijft is het verstandiger om naar alternatieve datum te zoeken. Dat zal misschien wel even lastig gaan worden, maar daar komen we vast ook wel uit.
Er staat nu 2 graden en 1 cm sneeuw op de voorspelling voor zondag
Wat doen we wachten we het nog even af tot donderdag of gaan we een alternatieve datum zoeken? Ik denk eerlijk gezegd dat de temperatuur wel rond het vriespunt zal liggen zondag.
Ik ga mogelijk toch met Yonna naar de dierentuin. We kunnen met z'n tweeën toch gratis naar binnen, dus voor ons maakt het niet zoveel uit. Maar als het erg koud is kijken wij ook nog even of we gaan.