Mijn foto's zijn nu bezig met omzetten, dus ze zijn onderweg
__AM
Geplaatst: 22-02-14 20:35
Yeaaah 1 foto! Moooi Ben zoo benieuwd naar de rest!
NatassJa
Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-14 20:39
Dank jullie! Ben zo nieuwsgierig naar de andere fotografen
Zo, van alle modellen even 1 willekeurige gepakt. Moet nu eerst even naar een verjaardag! Misschien ga ik vanavond nog even verder, anders morgen!
En natuurlijk onze mascotte vandaag!
Hoffa
Geplaatst: 22-02-14 20:39
Ik vond het ook super gezellig vandaag, ben nu net pas terug van de paarden, heb even snel gegeten en de foto's allemaal naar mijn computer geüpload. Hierbij alvast de eerste... Met zijn allen (nou ja bijna dan)
NatassJa
Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-14 20:44
Hij is leuk geworden!!
_Lisaa_
Geplaatst: 22-02-14 20:46
Ik heb alles uitgezocht! Zit heel wat tussen waar ik blij mee ben en dat verbaasd me haha!
Hier ook van iedereen 1 van mij me laptop doet t eindelijk weer haha. Hoor graag jullie eerlijke mening of tips aangezien het de eerste keer was haha xd
Zo ladies. Hier alvast een foto van Caitlin. De rest zal morgen volgen.
I hope you like it
horseloverc
Geplaatst: 22-02-14 22:15
Ik ben ook thuis en kan nu even op de comp want kind ligt op bed wasjes met de vieze kleren/schoenen van vandaag is al lekker aan het draaien, ik vond het vandaag erg moeilijk om model te zijn en het voelde echt behoorlijk onwennig voor mij maar ik vond het gezellig en zo te zien zijn en al mooie plaatjes geschoten!! ben benieuwd naar de rest
Wat een gave foto's komen er al voorbij Mijn foto's gaan even op zich laten wachten vrees ik. Mijn hand is inmiddels bont en blauw en hartstikke dik. Het lukt me niet om de muis pijnloos te bedienen
die zijn ook leuk kelly:) @erna wat balen zeg:( misschien gister toch iets teveel gedaan met je hand:( hoop voor je dat het snel een beetje minder pijn doet!
Ik denk het. Tijdens het fotograferen begon ik hem al te voelen en onderweg naar huis in de auto ging het echt zeer doen. Ik heb het grootste deel met een hand gereden
Foto 1: Erg leuk! Ook weinig op aan te merken. Al zou ik persoonlijk de haartjes op haar vest even weg shoppen. Foto 2: Mis ik wat scherpte en vind ik de foto over het algemeen iets te oranje. Kun je vooral in haar gezicht en het haar goed zien. Foto 3: Vind ik net iets te flets, zou ik iets meer contrast ingooien. Foto 4: Vind ik dan net iets te donker. Zou ik net ietsje oplichten zodat haar ogen niet zo donker zijn.