Dankjewel Stephanie, maarja hij kon gewoon niet meer, had ongelooflijk veel pijn (had oa beenmerg kanker), dus het was beter voor hem, dat maakt het verlies natuurlijk niet draaglijker.
Trouwens nog even een sfeerfoto van Flame voor diegenen die hem nog niet op mijn facebookpagina gezien hebben:
Ah ja, dan is het wel beter, dan kan hij nu zonder pijn goed uitrusten...
maria1991
Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-13 20:07
Gecondoleerd Ellis. Mijn opa is een maand geleden ook gestorven. Hield zo verschrikkelijk van die vent. Ondanks de leeftijd en ziekte is het alsnog altijd heel heftig en taai om een dierbare te verliezen
Jij ook nog gecondoleerd Maria. Ja zit op dit moment meer afleiding te zoeken dan dat ik het onder ogen wil komen. Heb afscheid genomen en zijn kist gedragen de kerk in etc, dat wilde hij zo graag
njiloj
Geplaatst: 25-06-13 20:14
@ Ellis: sterkte! doe maar rustig aan. Foto's lopen niet weg.
@ maria: als je een stukje naar boven scrolt, zie je de de linkjes naar mijn foto's. Ik zal de niet bewerkte foto's ook uploaden, zodat jullie daar ook nog uit kunnen kiezen.
Mocht je een onbewerkte foto bewerkt willen, geef even een seintje, dan maak ik dat in orde. Geen probleem.
Ik heb besloten dat ik voor de "boktmeeters" nog een actietje erin ga gooien!
Zoals jullie misschien wel weten maak ik dierenportretten van foto's. Per dier vraag ik hier 50 euro voor. Maar, voor de mensen die mee zijn geweest geef ik korting. ipv. 50 euro vraag ik 30 euro voor een tekening. Het kan van een foto zijn die ik heb genomen, maar als je een andere foto hebt/koopt, kan dat natuurlijk ook. Op http://www.jolijndiezijn.nl en in mijn profiel staan enkele voorbeelden.
voor meer info kan je natuurlijk pben.
Sieltjuh
Geplaatst: 25-06-13 22:12
Whaha, Jolijn, ik vind deze echt briljant
xTammyy
Geplaatst: 25-06-13 22:14
Leuk om al je foto's te zien Jolijn Ik ga pas foto's bestellen als ik van alle fotografen alles heb, dus misschien heb ik dan interesse in je aanbieding.
Ik geloof trouwens dat er ook een beetje teckel in [***] zit
maria1991
Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-13 22:25
ooh jolijn er zitten nog hartstikke leuke fotos tussen! Bereid je maar voor, wil er nog best n paar van hebben. Lijntjes wegwerken en alles wil ik ook best zelf doen hoor. Scheelt jou n hoop werk!
Haha even een uitsnede gemaakt, mijn paard heeft humor
Diploma uitreiking was erg gezellig Enorm gelachen om de "tips" aan de school die wij gaven.
"Misschien kunt u ons beter de sleutel van de kluis geven, hoeven we niet meer moeilijk te doen om geld over te maken naar de leerlingen van de Ibn Ghaldoun" xD
Mijn mentor hield een praatje over mij. Van: "Je hebt wel eens leerlingen die zichzelf overschatten, maar Ellis onderschatte zich altijd. Dacht ze dat een toets niet goed ging en ze een 4 zou hebben, haalde ze weer een 7!" en dan nog iets verder: Op t CE 3 7ens 3 zessen en een 8 gehaald, dus bij mij bestond er geen twijfel. en dan zei hij nog iets
De enige domper was dat een leraar Afscheid van Volumia zong dat kwam nogal hard binnen, oma was ook mee en die hield t niet...