Casciana & Twister staan op het forum! Moest ze via een linkje zetten, ik kreeg ze niet upgeload op het forum.. Verder werkte mn lettertype ook niet mee, maar dat ga ik later wel uitzoeken! Morgen ga ik lekker er verder aan, heel misschien vanavond ook nog Olivier maar dat kan ik niet verzekeren
De vakantie heeft je goed gedaan Joey, hele mooie foto's!
Volgens mij was er een trucje voor het plaatsen van die foto's. Er staat me iets bij dat je eerst een bericht moest plaatsen (al was het maar een punt) en daarna kon je pas foto's plaatsen.
Ja ik zag het, ik ga morgen even uitproberen! Ik móést Olivier afhebben, dus Olivier staat nu ook op het forum! Baal er wel van, bij Olivier had ik er perongeluk veel overbelicht genomen.. Maarach!
Sjonge jonge wat een smurf ben ik ook Plaats ik de eerder geplaatste foto's op photobucket zonder logo Ik zet ze er morgen bij (heb ze snel weggehaald), ga nu even van mijn slaap genieten!
Die foto's op je topic over die rit met je moeder zagen er super uit trouwens! Ik ga volgend jaar waarschijnlijk op vakantie naar engeland en schotland. Lijkt mij super om ook te doen, helaas rijdt mijn vriend niet
Zo is gelukt, alle foto's staan op forum van Olivier, Twister & Casciana Dus geen linkjes! Ben nu bezig met Piropo
Thanks! Ja was echt geweldig! Zeker een aanrader hoor We hebben woensdag ook nog een rit gemaakt, was ook geweldig! Ruig gebied gezien! Daar komt nog topic over, als de foto's hiervan klaar zijn
Ben even aan de slag gegaan met Piropo, bijna klaar! Had even een creatieve uitspatting! Nu eerst even naar mijn paard toe
Joey
Geplaatst: 27-07-13 21:41
Piropo staat op forum! *gaat aan de slag met Binkie & Stippel*
heleenxx
Geplaatst: 27-07-13 21:46
Mooie foto's Joey, bedankt! Inderdaad zijn sommige wat overbelicht, maar daar zijn deze fotomeetings toch ook voor bedoeld? Om ervaring op te doen bedoel ik.
Oh thanks voor de tip! Enige probleem bij tinypic is dat je maar 1 foto per keer kan doen.. Daarom doe ik via Photobucket Maar ik heb gehoort dat Flickr ook goede kwaliteit is, dus die ga ik nu gebruiken denk ik